The Dark Saga PL
Strona projektu polonizacji moda The Dark Saga


Polecane linki:

Magic-Team GothicPedia TDS PL na Facebook Piranha Bytes JoWood World of Gothic theModders SoulFire Gothic Site

Nowe potwory

Kraur

Znany także jako skalny drapieżnik.
Cechy: ślepota, ostry węch, ognisty oddech. Poluje w pojedynkę, bądź w grupie 2-3 osobników. Bardzo odporny na ogień; broń biała i strzały praktycznie nie robią na nim wrażenia, ponieważ jego ciało pokrywają mocne łuski.
Występowanie: w górnych rejonach; nieopodal aktywnych wulkanów.


>Zobacz film


Karakus

Słabszy krewniak kraura, a może wcale i nie krewny, któżby to wiedział.
Cechy: cechuje się podobną odpornością na broń, co i kraur, którą zapewnia mu skóra pokryta łuskami wyposażona dodatkowo w ostre kolce na grzbiecie wzdłuż linii kręgosłupa.
Występowanie: można go spotkać praktycznie wszędzie - zarówno w gęstwinie lasu, jak i na otwartej przestrzeni.
Poluje najczęściej w grupie.

Rudogryz

Niektórzy myśliwi nazywają go gnorem.
Cechy: jest to owadopodobny mieszkaniec jaksiń. Żywi się rudą, oraz wszystkim, co mu stanie mu na drodze, w tym również zwierzętami, ludźmi, orkami...
Występowanie: zazwyczaj w jaskiniach bogatych w złoża rudy bądź złota.


Rudogryz-wojownik

Odmiana rudogryza. Ochrania on większe skupiska gnorów, może polować na żywe stworzenia na zewnątrz jaskiń i kopalni.

Goblin-berserker

Krewniak innych goblinów.
Cechy: to małe stworzenie jest niewiarygodnie silne, podczas wielu walk otrzymywał rany, dzięki czemu uodpornił się na ból, jest wrzechstronny, z niezwykłą wprawą posługuje się ogromnym podwójnym toporem, sieje zniszczenie wśród najtwardszych oddziałów wroga.
Występowanie: w lasach, często w otoczeniu innych goblinów.


Goblin-szaman

Kolejny przedstawiciel goblinów.
Cechy: posiada niewielką wiedzę z zakresu magii ognia i magii uzdrowienia. Użycie czarów zabiera mu tak dużo sił, że po ich użyciu nie jest on zdolny do poruszania się.
Występowanie: w jaskiniach, wraz z innymi goblinami, którzy oddają mu cześć i go chronią. Można też go spotkać przy ścieżkach, również w otoczeniu goblinów.

Pirania / Pirania-zabójca

Pozornie niegroźna rybka, której można nawet nie zauważyć wskakując do wody.
Cechy: jest to słabe stworzenie, nie zadaje przesadnych obrażeń, łatwo jest je zabić, nie stanowi to problemu dla żadnego wojownika. Jednak kiedy do ataku zaczynają się przyłączać kolejne osobniki, potrafią wykończyć nawet największego twardziela.
Występowanie: jeziora.


>Obejrzyj film

Nieumarły pirat

Po śmierci jeszcze groźniejszy, niż za życia.
Cechy: stosunkowo silny, stanowi nie lada zagrożenie dla nie wprawionego w boju wojownika.
Występowanie: zwykle pilnuje wartościowych rzeczy - skarbów, które udało mu się uzbierać za życia.




A teraz uwaga, najgroźniejsza bestia ze znanych ludzkości! Osoby o słabych nerwach nie powinny oglądać tego materiału.


>Obejrzyj film

Wilk-ożywieniec

Jego wycie spędza sen z powiek niejednego myśliwego.
Cechy: wygląda jak półszkielet-półzombie wilka. Prawdopodobnie jest to efekt fantazji sług nekromanty.
Występowanie: polują zazwyczaj nocą w lesie wielką watahą, ale przy odrobinie "szczęścia" można je spotkać również za dnia.

Strażnik krypty

Niezwykle rzadki i niebezpieczny zwierz.
Cechy: generalnie padlinożerca, ale bardzo dokładnie pilnuje swojego terytorium. Nieproszonych gości albo rozrywa na strzępy, albo wlecze do legowiska żywcem. Nie znosi światła dziennego.
Występowanie: spotkać go można w starych, porzuconych kryptach, na cmentarzach albo wewnątrz głębokich jaskiń.


>Obejrzyj film

góra

The Dark Saga PL 2012-
Projekt i wykonanie: tyson90
tyson90@op.pl