The Dark Saga PL
Strona projektu polonizacji moda The Dark Saga


Polecane linki:

Magic-Team GothicPedia TDS PL na Facebook Piranha Bytes JoWood World of Gothic theModders SoulFire Gothic Site

Download

 najnowsze spolszczenie  |  najnowszy patch  |  dokumentacja  |  muzyka

Aktualnie do pobrania są:


Instalacja spolszczenia:



Spolszczenie 1.0.0.4

Spolszczenie The Dark Saga PL 1.0.0.4 in 4 parts:

Całość z serwera ModDB:

Spolszczenie The Dark Saga PL Spolszczenie The Dark Saga [PL]


Spolszczenie 1.0.1.4

Jest to łatka do spolonizowanej wersji gry (TDS PL 1.0.0.4) zaktualizowanej do 1.0.1.4. Kolejność instalacji:

  1. Dark Saga RU 1.0
  2. Patch 1.0.0.4 RU
  3. Spolszczenie 1.0.0.4
  4. Patch 1.0.1.4 RU
  5. Patch 1.0.1.4 PL

Wszystkie niezbędne linki (wraz z opisami) znajdują się w tym dziale. Osoby, które mają już zainstalowaną TDS PL, pomijają pierwsze 3 punkty.

Download patch The Dark Saga PL 1.0.1.4:



Spolszczenie 1.0.1.5

Kolejność instalacji:

  1. Dark Saga RU 1.0
  2. Patch 1.0.0.4 RU
  3. Spolszczenie 1.0.0.4
  4. Patch 1.0.1.5 RU
  5. Patch 1.0.1.5 PL

Wszystkie niezbędne linki (wraz z opisami) znajdują się w tym dziale. Osoby, które mają już zainstalowaną TDS PL, pomijają pierwsze 3 punkty.

Download patch The Dark Saga PL 1.0.1.5:



Spolszczenie 1.0.1.7

Kolejność instalacji:

  1. Dark Saga RU 1.0
  2. Patch 1.0.0.4 RU
  3. Spolszczenie 1.0.0.4
  4. Patch 1.0.1.7 RU
  5. Patch 1.0.1.7 PL

Wszystkie niezbędne linki (wraz z opisami) znajdują się w tym dziale. Osoby, które mają już zainstalowaną TDS PL, pomijają pierwsze 3 punkty.

Download patch The Dark Saga PL 1.0.1.7:



Gra The Dark Saga 1.0 w ROSYJSKIEJ wersji językowej

(oficjalna strona autorów moda)

The Dark Saga part 1  Mirror 1  Mirror 2  Mirror 3
The Dark Saga part 2  Mirror 1  Mirror 2  Mirror 3
The Dark Saga part 3  Mirror 1  Mirror 2  Mirror 3
The Dark Saga part 4  Mirror 1  Mirror 2  Mirror 3
The Dark Saga part 5  Mirror 1  Mirror 2  Mirror 3
The Dark Saga part 6  Mirror 1  Mirror 2  Mirror 3
The Dark Saga part 7  Mirror 1  Mirror 2  Mirror 3
The Dark Saga part 8  Mirror 1  Mirror 2  Mirror 3


Mod TDS cały:

The Dark Saga - w całości


W 5-ciu częściach:

DarkSaga 1.0 RU part 1
DarkSaga 1.0 RU part 2
DarkSaga 1.0 RU part 3
DarkSaga 1.0 RU part 4
DarkSaga 1.0 RU part 5


Patch 1.0.0.1

Patch naprawiający błąd z obozem paladynów (nie wymaga rozpoczynania gry od nowa)

Patch 1.0.0.1


FontFix by 0judge0

Łatka zamieniająca "krzaczki" z gry na normalną cyrylicę (autor: 0judge0)

Czcionka


Patch v1.0.0.3 (zawiera poprawki poprzedniego patcha v1.0.0.1)

WAŻNE:
Patch ten jest obowiązkowy do instalacji! (o ile nie mamy zainstalownego nowszego patcha)
Patch NIE aktywuje konsoli "marvin"!


Mirror 1
Mirror 2

Zmiany, które nie wymagają gry od nowa i będą działać na istniejących zapisach:
-zanik dialogów z interaktywnymi przedmiotami;
-poprawione zaklęcia sług nekromanty;
-poprawione niektóre bugi w craftingu: znikanie stali podczas kucia, bugi przy kuciu broni i obrabianiu skór; brak możliwości stemplowania.

Zmiany, które wymagają rozpoczęcia nowej gry, albo zadziałają na połowie waszych obecnych zapisów:
-cena za napoje została obniżona, bonus jest teraz liczony w procentowej proporcji od maksimum danego parametru;
-quest z uwolnieniem Brakasha - przy ucieczce mógł on utknąć i umrzeć, teraz przenosi się on do miejsca docelowego normalnie;
-teraz już się nie da zabrać ubrania ani broni Francisa;
-naprawione zostały błędy w tekstach dialogów i we wpisach w dzienniku;
-myśliwi od razu przyjmowali do swojego klanu, teraz aby wstąpić należy wykonać szereg questów;
-przy ataku myśliwych na piratów, questy od piratów nie zostawały ukończone, od teraz nieukończone zadania przechodzą do popsutych zadań;
-Sam i Karlo od teraz nie uczą wydobywania rudy powyżej 100%;
-po pobiciu pirata Gryfa można było mu zabrać 2 przepisy na mapę, a kiedy się podnosił, uderzyć raz jeszcze i znów zabrać przepis, i tak w nieskończoność, teraz te rzeczy znikają u niego po pierwszym pobiciu;
-naprawione nieskończone oddawanie chleba Artusowi i roślin Laferowi;
-Ali brał za pierwsze dwie noce pieniądze, ale nie oddawał, teraz oddaje.


Pozostałe:
-usunięte szybkie kombinacje klawiszów Shift+, powodujące eliminację poszczególnych bugów (kto miał bugi typu zwału kamieni lub smoczych teleportów, to może na razie nie instalować tego patcha);
-do menu została dodana funkcja uruchomienia gry w okienku.


Instalacja:

- Włączyć instalatora i postępować zgodnie z instrukcjami.
- Grać



Kolejny bug-fix (v1.0.0.4) dla moda The Dark Saga

Łatka ta zawiera poprawki z poprzednich wersji i wnosi szereg nowych.
Ważne: Łatka ta jest obowiązkowa do instalacji!

UWAGA! Łatka ta eliminuje możliwość korzystania z kombinacji Shift + [cyfra]. Niestety nie eliminuje bugów, które można było ominąć dzięki owym, stąd zastosowano inne rozwiązanie. W wersji finalnej TDS PL dołączę odpowiedni plik z instrukcją.


Opis:

Część zmian będzie działać na obecnych stanach gry, szansa jest 50/50.
Ale żeby działały wszystkie zmiany, należy zacząć grę od nowa!
-naprawiono błąd niemożności przeczytania manuskryptu przy "Czarnym mieczu";
-obniżono ceny za naukę walki bronią wręcz i na dystans, a także podstawowych charakterystyk (siła, zręczność);
-osłabiono wszystkie potwory w grze, teraz są silniejsze od tych z G2:NK o 20%;
-osłabiono przeciwników Alastera w kopalni, walka z którymi wymagana jest dla wykonania zadań;
-Atis po polowaniu na trolla wraca do domu, zadanie "Polowanie na trolla";
-jeśli Vincent w zadaniu "Polowanie na trolla" zabija Atisa, sam Vincent wraca do obozu;
-kamera w dialogu ze Stipem już nie jest przywiązana do osoby w rozmowie po zabiciu królowej pełzaczy (zadanie "Krwawa królowa");
-wszyscy niewolnicy w kopalni dostali immunitet od ataku, to powinno zapobiec ich znikaniu;
-teraz Stip nie biegnie do Oswalda po oddaniu perły, jeśli znajduje się on w jaskini w zadaniu "Krwawa królowa";
-przy jedzeniu od teraz poprawnie jest wyświetlana ilość regenerowanego zdrowia;
-Bill nie atakuje Alastera podczas walki na arenie;
-teraz podczas pojedynku Alastera z Vincentem w klatce wszystko działa poprawnie;
-naprawiono błąd, gdy w zadaniu "Pomocnik Hansa" wpisy w dzienniku pojawiały się w "Myśliwy czy ofiara?";
-po sprzedaniu orkom-handlarzom jednoręcznej broni, zostaje ona usunięta z ekwipunku handlarza;
-od teraz podczas kucia potrzeba dokładnie tyle surowej stali, ile jest wymagane do wykucia danej broni;
-kolejna poprawka odnośnie sług nekromanty i ich czarów;
-naprawiony rzadko występujący bug podczas ataku Ushaka na Finta w zadaniu "Szacunek orków";
-naprawiony rzadko występujący bug podczas ataku Ushaka na Taroka w zadaniu "Szacunek orków";
-wszystkie przedmioty potrzebne tylko do zadań mają cenę sprzedaży 0 złota;
-zmieniono wymagania zręczności do miecza "Betty" ze 100 do 60;
-ork Tarad jest silniejszy;
-naprawiono błąd ze sprzedażą rudy Kar-Takowi;
-jeśli Alaster został najemnikiem, to nie może już obstawiać walk na arenie;
-myśliwy jest silniejszy;
-naprawiono bug, przez który nie zostawało wyświetlane intro moda;
-od teraz Alaster nie będzie miał dwóch pasów i trzech pierścieni w zadaniu "Przeklęty pirat";
-inne drobne zmiany i dopracowania.


Instalacja:

  1. Zainstaluj mod DarkSaga-1.0.
  2. Zainstaluj patch DarkSaga_fix-1.0.0.4. (Instaluje się na dowolny wcześniej zainstalowany patch.)
  3. Graj.

Sumy kontrolne:

-DarkSaga_fix-1.0.0.4.exe - 3,06 MB (3 213 611 B)
-CRC: 296C8F97
-MD5: 5F56354A8845346D5971AA072C67CE8B
-SHA-1: BD3284F1CFEEF4B1AEE2C3A4ABF575C7D400F849

Serwer 1
Serwer 2


Patch v1.0.0.5 (niekompatybilny z żadną wersją spolszczenia)

Kolejność instalacji - przeczytaj uważnie:

Jeśli masz zainstalowanego antywirusa NOD, to przed pobraniem wyłącz ochronę, a po instalacji łatki dodaj do wyjątków skanowania plik DarkSaga.exe w folderze System gry (a najlepiej nawet cały folder System). W przeciwnym wypadku NOD paranoidalnie usunie plik, widząc w nim trojana (z powodu sposobu działania startera). Kaspersky i inne popularne antywirusy nie reagują na niego.

  1. Gothic 2: Noc Kruka (czysta lub bez zainstalowanych modów opartych o pliki w formacie *.vdf, takich jak Returning z paczką dźwiękową)
  2. The Dark Saga (dowolna wersja)
  3. Patch 1.0.0.5 - linki:

Jeśli wszystko zainstaluje się poprawnie, to po instalacji:
- wszystkie pliki *.mod Dark Sagi będą się znajdować w folderze modvdf (DarkSaga, DarkSaga-speech, Darksaga-speech1, DS_SVM), natomiast w folderze Data już nie będzie plików o tych nazwach;
- zostanie usunięty folder SagaExt.

Podczas uruchomienia pojawią się 4 okienka informacyjne o tym, jakie pliki są aktualnie ładowane. Nie zwracajcie na to uwagi, wciskajcie OK. Jeśli podczas ładowania pojawi się błąd VDFS Init i będzie wywalało z gry, to na razie jest tylko jedna rada: wyłączyć pliki udźwiękowienia oryginału (Speech1.vdf, Speech2.vdf itd.), zmieniając im rozszerzenie z *.vdf na *.vdf.disabled, np: Speech1.vdf --> Speech1.vdf.disabled.
Albo jeśli chcecie całkiem pozbyć się problemu, to można zainstalować GMDK z wypakowaniem zasobów (wystarczy po prostu wypakować udźwiękowienie), lub ręcznie wypakować przy pomocy GothicVDFS. Po rozpakowaniu same pliki *.vdf można usunąć lub wyłączyć.

Stare save'y nie będą działać! Możecie więc zrobić backup'y swoich zapisów, jeśli chcecie.

Lista błędów, które (prawdopodobnie) zostały naprawione:

  • problem ze sługami nekromanty i niekończącymi się ożywieńcami;
  • błędy z nieprawidłowo działającymi przedmiotami ruchomymi (zwały, kraty, bramy);
  • problemy ze śmiercią ważnych NPC'ów;
  • zmiana wydobywania rudy - teraz umiejętność jej wydobywania odczuwalnie wpływa na jej wydobycie, co z kolei nie męczy gracza;
  • problemy z zadaniami, kiedy następowało ich zablokowanie: np. z wiadomościami do Doriana i Timona;
  • tarcze stały się faktycznie tarczami, zlikwidowano wizualne bugi związane z nimi (dzięki Saturas'owi [z forum Magic Team --> przyp. t90]);
  • przyspieszono nowe animacje walki;
  • zmieniono starter;
  • wprowadzono poziomy trudności. Odpowiedni dialog pojawia się na początku gry - na statku. Po nim właśnie można się zorientować, że patch jest prawidłowo zainstalowany i gra uruchomiła się prawidłowo.
  • działa już regeneracja życia i many;
  • naprawiono bug związany z brakiem dialogu z interaktywnymi przedmiotami;
  • błąd odejmujący lub dodający parametry Hero, mający związek z Czarnymi Kamieniami Mocy w lokacji głównej.


Patch v1.0.0.6 (niekompatybilny z żadną wersją spolszczenia)

Zaczynać nowej gry nie trzeba. Poprawia dwa krytyczne bugi i jeden poważny związany z grą:

  • podczas próby rozmowy z siedzącym NPC'em dialog się nie pojawiał, a gra się zawieszała;
  • podczas nauki za złoto gra również się zawieszała;
  • ochroniarze na wieżach reagowali na Hero ze zbyt wielkiej odległości.

Download:



Patch v1.0.0.7 (niekompatybilny z żadną wersją spolszczenia)

Zaczynać nową grę muszą tylko ci, którzy NIE mają jeszcze zainstalowanej łatki 1.0.0.5 lub 1.0.0.6. Poprawia 3 bugi:

  • rzadki bug, podczas którego brak jest dialogu z piratem Skipem w leśnym domku kowala (nową grę trzeba rozpoczynać właśnie z powodu naprawy tego bugu);
  • bug z pierwszym poziomem władania orkową brionią (ciosy boczne zabijały przeciwnika jednym ciosem);
  • bug z nauką i kuciem orkowej broni, kiedy przy wyuczonej jednej można było kuć dwie.

Download:



Patch v1.0.0.8 (niekompatybilny z żadną wersją spolszczenia)

Zasady takie same, jak dla patcha 1.0.0.7. Poprawia następujące bugi:

  • NPC'y podczas spadania z wysokości już nie atakują Hero (np. areny);
  • dodaje brakujące pliki animacji;
  • bug z nauką i tworzeniem łuków u myśliwych, kiedy to mimo różnych opcji dialogowych został wykuwany tylko jeden łuk;
  • bug ze szczurem Mia, kiedy to zostawała ona przy kufrze. Zmniejszono także jej rozmiar;
  • naprawiono literówki w dialogach [dotyczy wersji rosyjskiej --> przyp. t90];
  • Stip w zadaniu z Królową pełzaczy teraz daje już zwyczajne pochodnie;
  • nie można zacząć rozmowy z Hero, jeśli ten włazi po drabinie.

Download:



Patch v1.0.1.0 (niekompatybilny z żadną wersją spolszczenia; kumulacyjny - zawiera wszystkie poprawki z poprzednich części)

Wprowadzono wiele zmian, w związku z czym konieczne będzie rozpoczęcie nowej gry. Naprawia następujące błędy:

  • naprawiony błąd z ujemnymi statystykami obronnymi;
  • paladyni, myśliwi i niewolnicy nie będą reagować na wyjętą broń, dopóki są jeszcze niedobici orkowie;
  • dwaj nieśmiertelni orkowie w kopalni (obok Prada) będą zabici;
  • orkowie nie będą atakować Ash-Kora przemienionego w warga;
  • wszyscy NPC będą prawidłowo używać tarczy;
  • Atis już nie będzie towarzyszyć Hero po pokonaniu trolla;
  • podczas oddawania ksiąg Hartowi, nazwy będą wyświetlane poprawnie;
  • pseudo-Miraż pójdzie z Hero do drzwi po pokonaniu Tarada i odegra właściwie finalny dialog;
  • DEDROIT będzie rozmawiać;
  • Lee nie będzie zwracać już uwagi na zbroję Hero i będzie z nim rozmawiać;
  • nie da się przerwać zabijania NPC [cokolwiek mieli na myśli];
  • można zdobyć drewno z kilku drzew w obozie piratów i myśliwych;
  • Szalona dziewczyna i Wściekła dziewczyna nie będą już reagować na wyciągniętą broń;
  • Tilda nie będzie już oddawać Ash-Korowi, kiedy ten ją pobije;
  • Tilda/Astarta po powrocie do myśliwych dostanie odpowiednie ubranie i gildię;
  • zsynchronizowano składniki potrzebne do wykucia broni z tymi z zapisu w dzienniku;
  • naprawiono zachowanie człekokształtnych (na ożywieńców będzie prawidłowo działać dobijanie, nie będą przeszukiwać pokonanego przeciwnika ani się leczyć, nie będą reagować na wyciągniętą broń ani obserwować walki);
  • podczas stemplowania będzie widoczna informacja o tym, czego brakuje;
  • od teraz można wytwarzać zaczarowane strzały (trzeba się tylko domyśleć z czego je zrobić) (;
  • NPC'om będą w porę znikać przedmioty otrzymywane od Hero;
  • Kurt już nie będzie domagać się rudy od Hero, kiedy ten przestanie być niewolnikiem;
  • jeśli Kurt pobije Hero za to, że ten nie zapłacił mu rudy, już nie będzie jej wymagał tego dnia;
  • jeśli zabijemy Gregora po ucieczce, nie rozmawiając z nim uprzednio, i tak można skończyć zadanie u Barada;
  • jeśli myśliwi zaatakują obóz piratów podczas polowania na krwawą królową, po tym Stip i Vincent wrócą do polowania;
  • Vincent wróci do obozu po walce z Atisem w zadaniu z trollem (po dialogu kończącym questa);
  • słudzy nekromany i myśliwi-ferokijczycy będą wrogami;
  • nie można zdjąć ubrania skazańca, dopóki Hero jest niewolnikiem;
  • po śmierci NPC'ów zadania otrzymane od nich będą zapisywać się do zadań zawalonych;
  • dodano opisy efektów strzał/bełtów.

To jest nie do końca pełna lista zmian, wymienienie tych brakujących uznaliśmy [twórcy - Magic Team -> przyp. tyson90] za zbędne.

Download:



Patch v1.0.1.1 (specyfika ta sama, co wyżej)

Konieczne będzie rozpoczęcie nowej gry. Poprawia następujące bugi:

  • Ushak już nie będzie klął w dialogu po jego pobiciu;
  • Ushak nie będzie biegał za Hero, jeśli go pobijemy, gdy ten zjawi się przed nami, żeby nas opieprzyć;
  • ubranie skazańca nie będzie już automatycznie zakładane, jeśli dostaniemy od Ushaka inne.

Download:



Patch v1.0.1.2 (specyfika ta sama, co wyżej)

Konieczne będzie rozpoczęcie nowej gry. Poprawia następujące bugi:

  • Pakar normalnie kończy dialog, jeśli wykonamy zadanie z ucieczką niewolników;
  • niewolnik Shon będzie miał normalny ekwipunek podczas handlu;
  • handlarzom nie będzie się podwajała zawartość ekwipunku po każdej próbie handlu z nimi.

Do instalatora dodano dwa pliki z pakietu Visual C++ 2010, które są niezbędne do odpalenia gry. Są wymagane, o ile nie zostały wcześniej już zainstalowane.

Download:



Patch v1.0.1.4 (specyfika ta sama, co wyżej)

Kompatybilny ze spolszczeniem 1.0.1.4. Konieczne będzie rozpoczęcie nowej gry. Poprawia następujące bugi:

  • naprawiono błędy związane z wczytywaniem zapisanych stanów gry;
  • poprawiono dużo błędów logicznych w tekstach (zraportowanych przez polskich graczy w osobie tyson90) [dotyczy rosyjskiej wersji gry - wersja polska TDS PL 1.0.0.4 jest wolna od wspomnianych błędów logicznych -> dop. tyson90].

Download:



Patch v1.0.1.5 (specyfika ta sama, co wyżej)

Kompatybilny ze spolszczeniem 1.0.1.5. Konieczne będzie rozpoczęcie nowej gry. Poprawia następujące bugi:

  • naprawiono błędy związane z dialogami z siedzącymi NPC'ami;
  • naprawiono błąd z nieśmiertelnym Zikiem;
  • naprawiono błąd (tylko teoretyczny) z Nieznajomą i Mrocznym Magiem.

Download:



Patch v1.0.1.6 (specyfika ta sama, co wyżej)

Konieczne będzie rozpoczęcie nowej gry. Właściwie to możecie poczekać na następny patch, który - mamy nadzieję - poprawi błąd z wywalaniem z gry. Obecny patch poprawia następujące bugi:

  • Duch mrocznego maga, który rzucił klątwę na Milinę, już nie będzie znikać, zanim z nim nie pogadamy;
  • Duch mrocznego maga musi koniecznie zagadać z Hero zaraz po pojawieniu się (jeśli problem już wystąpił, to duch będzie się pojawiał każdorazowo podczas podejścia do posągu Innosa, dopóki nie zagada do Hero);
  • Ash-Kor po przemianie w warga na arenie, umiera po pokonaniu go;
  • poprawiono potrzebną zręczność wymaganą do zadań związanych z kradzieżą kieszonkową (obniżono);
  • myśliwy Lorin w każdym wypadku skomentuje ucieczkę orka Brakasha.

Download:



Patch v1.0.1.7 (specyfika ta sama, co wyżej)

Kompatybilny ze spolszczeniem 1.0.1.7. Konieczne będzie rozpoczęcie nowej gry. Naprawia on następujące bugi:

  • Naprawiono wiele bugów powodujących wywalanie z gry, które były związane z używaniem tarcz (gracze muszą to jeszcze potwierdzić).

Download:



Patch v1.0.2 (+ w paczce z modem - v1.0.3)

Całe biblioteki Dark Sagi zostały przeniesione z G2Ext na Ikarus (wersja 1.2) + LeGO (2.2.3), dzięki czemu od teraz programy antywirusowe nie powinny już alarmować o wirusach. Dodatkowo w tej wersji zostawiono włączoną konsolę kodów MARVIN (włącza się tak samo, jak w G2 - bmarvinb). Aktualnie niekompatybilny z żadną wersją spolszczenia. Konieczne będzie rozpoczęcie nowej gry.

Lista poprawek:

Dodatkowe instrukcje:

Jeśli podczas ładowania gry będzie wyskakiwał błąd VDFS Init, to są 2 sposoby poradzenia sobie z tym (drugi sposób lepszy):

Jeśli instalator zadziała prawidłowo, to po istalacji:

Download:



Patch v1.0.3.1 (lub cała paczka - v1.0.4)

Dzięki nieustannej pracy członkini zespołu Magic-Team, Nastas'Sanna, nad pierwszą częścią Sagi, mamy ten ogromny patch oznaczony numerkiem 1.0.4.

Jest to finalny patch - nie przewidziane są prace nad następnymi poprawkami. Jeśli jednak ktoś napotka jakieś problemy, należy zwrócić się do twórców moda - problem zostanie rozwiązany w trybie indywidualnym.

Całe biblioteki Dark Sagi zostały przeniesione z G2Ext na Ikarus+LeGO. Wykonano kawał pracy nad realizacją "prawdziwego, realistycznego" systemu posługiwania się tarczą.

Lista poprawek w stosunku do poprzedniej wersji:

Download Dark Saga 1.0.4 RU (1,45 GB):

Download patch Dark Saga 1.0.3.1 RU (aktualizuje grę do wersji 1.0.4):

Download patch Dark Saga 1.0.4.1 RU - dla tych, którzy zdążyli pobrać nieprawidłową wersję 1.0.4 (patch w formie archiwum sfx):

Stare zapisy nie będą działać! Konieczne będzie rozpoczęcie gry od nowa.

W planach:

Jeśli tarcze będą działać tak jak powinny, walka dwoma mieczami zostanie przeniesiona na ten sam wariant.



Patch v1.0.5 (UWAGA: zawiera spoilery)

Istotne poprawki:

  • niedziałający kod w skarbcu orków
  • odpoczynek Alastera po wydobyciu zależy od ilości snu (6h po 1 normie, 9h po 2-ch, 12h po 3-ch), a nie jak do tej pory - czy spał o północy
  • nie można wykypić niewolników, zanim nie przyprowadzimy Magara do obozu piratów
  • atak na obóz piratów: Magar nie zacznie walczyć, dopóki nie pogada z hero
  • trialog pomiędzy Geraldem, Francisem oraz demonem Waalem
  • wykuwanie grotów i monet (teraz działa nie 1 raz)
  • srebrny sztylet i dwuręcznik (dostajemy to, co trzeba; zwiększone obrażenia sztyletu)

Pozostałe:

  • Artus oraz Wisp są nieśmiertelni podczas ataku pełzaczy
  • respawn kraurów na polu Aslaka
  • respawn potworów w zadaniu "Wielkie polowanie" po wyuczeniu odpowiedniej umiejętności
  • respawn szczurów w kopalni dla przyrządzenia trucizny
  • teraz orkowie powinni prawidłowo reagować na zabójstwo
  • Francis nie będzie już wiecznie zagadywać hero, gdy ten przyjdzie na miejsce spotkania bez tarczy
  • naprawiono bug, w którym po walce na arenie przeciwnik ciągle zagadywał bohatera, ale nic nie mówił
  • po wygraniu na arenie nie można już tego wojownika zapytać o pojedynek
  • dopracowano niewolników atakujących hero na zlecenie Finta
  • podniesiono charakterystyki niewilników w kopalni podczas powstania
  • trup Sama nie będzie walał się w kopalni
  • jeśli pobijemy Ushaka po wykonaniu zadania "Niewolnik orków", nie przywróci to zadania do bieżących
  • zabijanie chrząszczy nie będzie wywoływać komentarzy obecnych przy tym osób...

Instalujemy na patch v1.0.4. Zapisy gry z tej wersji załadują się, ale większość poprawek nie będzie działać. Starsze save'y nie będą działać.

Download:



MP3 do pobrania



Solucja w wersji PDF



Dokumentacja The Dark Saga PL

  1. Konsola kodów (instrukcja włączenia, lista komend)
  2. Informacje ogólne (m.in. opis poszczególnych składników TDS RU, opis modyfikacji - w tym lista nowości, nowe sterowanie, autorzy)
  3. Instrukcja instalacji ostatecznej wersji Sagi + jej spolszczenia (v1.0.4 final)

góra

The Dark Saga PL 2012-
Projekt i wykonanie: tyson90
tyson90@op.pl