The Dark Saga PL
Strona projektu polonizacji moda The Dark Saga


Polecane linki:

Magic-Team GothicPedia TDS PL na Facebook Piranha Bytes JoWood World of Gothic theModders SoulFire Gothic Site

Opis modyfikacji, wymagania sprzętowe

Opis modyfikacji


Opis modyfikacji w języku rosyjskim na forum twórców:

LINK

>Oficjalny trailer

Przedstawiamy wam nową modyfikację na silniku G2 - The Dark Saga.

W ramach wstępu.

W zasadzie ten projekt jest nowym wcieleniem moda The Dark Saga (projektu Gotivion) grupy Kamrady.

Projekt był zaplanowany jako niezależne wydarzenia pomiędzy G2 i G3. Został wybrany silnik G3, ale z powodu braku moskita postanowiono realizować go na silniku Obliviona. W 2007 roku zostało przygotowane i wydane mini-demo moda, które zawierało sam tylko początek historii. Potem projekt został zawieszony z szeregu powodów. Scenariusz w tamtej chwili był gotowy na 90%. Wyrzucać do kosza pół roku pracy było bardzo szkoda, więc podjęto decyzję aby spróbować jeszcze raz, lecz już innym składem, a dokładniej członkami grupy MAGIC Team i tym razem na silniku G2.

Historia moda.

Nasz mod opowiada o losach nowych bohaterów - Alasterze i jego przyjacielu Mariku. Obydwaj są poszukiwaczami przygód, z natury awanturnicy. Swoje próżne życie w Vengardzie postanowili urozmaicić wielką podróżą, celem której było poszukiwanie pradawnego skarbu. Nie powiedziałbym, że wszystko im wyjdzie zgodnie z początkowym planem, ale przygód będą mieli pod dostatkiem, a nawet więcej.

Oto niewielki fragment z dziennika Alastera opowiadający o początku przygody:

Po raz pierwszy legendę o Czarnym Mieczu - źródle potężnej magii - usłyszałem w portowej knajpie w Vengardzie, stolicy Myrtany. Opowiedział ją nam podpity pirat i nie byliśmy skłonni wierzyć w pijackie brednie, ale później słyszałem o tej broni znów i znów, od różnych ludzi i powoli zaczynało być dla mnie jasne, że taki miecz naprawdę istnieje, ale nikt z tych którzy wybrali się na jego poszukiwania nie powrócił. To rodziło jeszcze więcej plotek i domysłów. Pewnego dnia w nasze ręce trafiła mapa z miejscem, w którym może znajdować się pradawna świątynia, gdzie według opowiadań był pochowany miecz wraz z jego poprzednim właścicielem. Poszukiwacze skarbów, tacy jak my, po prostu nie mogli nie udać się na poszukiwania. Gdybym tylko wiedział, gdzie doprowadzą mnie te poszukiwania, pewnie bym spalił mapę, ale bogowie przygotowali mi zupełnie inny los...

Alaster otrzymawszy mapę wyruszył na wyspę, na której znajdowała się Świątynia Czaszki. Lecz podli piraci wciągają go w pułapkę. Po nieudanej bitwie i próbie uratowania się, wraz z Marikiem trafiają do niewoli, następnie zostają wysłani do kopalni, gdzie panują surowe zasady i gdzie życie każdego jest warte nie więcej niż parę kawałków rudy. Czy zdołają się oni stamtąd wydostać i znaleźć pradawne ostrze, dowiemy się akurat przechodząc modyfikację.

W modzie czeka na nas wielka wyspa, na której toczy się akcja moda. Oto, co o niej mówią kronikarze:

Ta wyspa jest wspaniała ze względu na swoją starożytną kulturę, pozostałości cywilizacji niegdyś wielkiego narodu - Ferokijczyków. Oprócz tego zachowały się tu ogromne zasoby magicznej rudy, której potrzebują zarówno paladyni króla, jak i wojowniczy orkowie. W centrum wyspy znajduje się Świątynia Czaszki, a nieopodal wejście do ogromnej kopalni, gdzie pod kontrolą orków setki niewolników wydobywają rudę. Piraci, obozujący na jednej z plaż, zajmują się akurat polowaniem na statki, a ci nieszczęśnicy którzy trafiają do niewoli, są sprzedawani orkom w zamian za złoto i muszą dla nich niewolniczo pracować. Resztki Ferokijczyków chowają się w lasach na wyspie w swoim tajnym obozie. Zostało ich niewielu, ale są niezłomni i żywią nadzieję pozbyć się najeźdźców z własnego domu.

Parę liczb.

W modyfikacji zrealizowano kilka oddzielnych lokacji:
- trzypoziomowa kopalnia;
- duża wyspa;
- podziemia starożytnego fortu;
- Świątynia Czaszki;
- kilka niedużych lokacji.

5 frakcji z różnymi ścieżkami questów; do każdej z nich można, a nawet trzeba wstępować:
- niewolnicy;
- najemnicy orków;
- myśliwi-Ferokijczycy;
- paladyni;
- piraci.

Występują nowe potwory, animacje, umiejętności itd. Scenariusz liczy około 300 stron tekstu, zawierający ponad 90 zadań.
Średni czas na przejście moda ze wszystkimi zadaniami wynosi około 40 godzin grania.



Wymagania sprzętowe:


Minimalne:

- Windows 98SE/2000/SP/Vista/7
- Pentium IV 2,4 GHz lub analogiczny
- 1 GB pamięci RAM
- Karta graficzna 64 MB kompatybilna z DirectX 7 i wyższym
- 2,2 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym (3 GB podczas instalacji)
- Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 7 i wyższym


Zalecane:

- Windows 98SE/2000/SP/Vista/7
- Core 2 Duo 2 GHz i wyższy
- 2 GB pamięci RAM
- Karta graficzna najnowszej generacji 128 MB kompatybilna z Direct3D, wspierająca T&L, mająca 24-bitowy Z-bufor i wyższe
- 2,2 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym (3 GB podczas instalacji)
- Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX i wspierająca dźwięk 3D (najlepiej EAX)



Muzyka w modzie (opis twórców)


Mamy w ekipie znanego muzyka - Muntuthel. Przygotował on dla moda The Dark Saga szereg nowych soundtracków do wszystkich lokacji

Munruthel występował w ponad 30-tu albumach grup, takich jak PIORUN (Polska), ТЕМНОЗОРЬ [TIEMNOZOR] (Rosja), NOKTURNAL MORTUM (Ukraina), ASTROFAES (Ukraina) i wielu innych.
Oprócz tego tworzył solowe nagrania, z których najważniejszymi są MUNRUTHEL (pagan ambient/sympho metal), КОЛО [KOLO] (ethnic ambient/electro/world music) i AMBER SOLSTICE (synthy pop).
Bardzo cieszy nas fakt, że tak utalentowany kompozytor postanowił wziąć udział w naszym projekcie.

W dziale Download jest link do pobrania paczki z całym soundtrackiem z Dark Sagi.



Skład ekipy projektu TDS RU (lista skrócona)


DEDROID
- modele, vobing, tekstury, skrypty


DRom
- fabuła, questy, vobing, tekstury, udźwiękowienie


Redleha
- skrypty


Друид [Druid]
- skrypty, udźwiękowienie


LD30
- vobing, tekstury, udźwiękowienie


Skif
- modele, animacje


Чур [Ciur]
- udźwiękowienie


Munruthel
- muzyka


Aleks 83, demjanych, Demon, GothenX, G_UNIT, Raider
- testerzy

góra

The Dark Saga PL 2012-
Projekt i wykonanie: tyson90
tyson90@op.pl