The Dark Saga PL
Strona projektu polonizacji moda The Dark Saga


Polecane linki:

Magic-Team GothicPedia TDS PL na Facebook Piranha Bytes JoWood World of Gothic theModders SoulFire Gothic Site

Poradnik


Przeglądasz porady.





Ostatnio szukane:
  1. pancerz'guqthi
Szukano również:
Bezix
(28-02-2016)
Inne

Najlepszą a zarazem najtrudniejszą taktyką na orków jest umiejętne używanie ataku do przodu. Wyczekujemy aż taki zrobi atak z rozbiegu, a my go szybko obiegamy. W tym momencie musimy ciągle klikać ctrl + strzałka w górę, strzałka w górę, ctrl + strzałka w górę. Ewentualnie ctrl + strzałka w górę, A/D, ctrl + strzałką w górę. Oczywiście klawisze wciskamy szybko, a atak działa tylko od tyłu. Jeśli robimy to dobrze, to ork nie będzie miał szansy nas uderzyć, bo będzie cały czas odrzucany do przodu, gdy my go bijemy. Prostszą taktyką, aczkolwiek dla bardziej cierpliwych jest tak samo wyczekiwanie ataków z rozbiegu, ale w tym wypadku używanie sposobu bicia "lewo prawo". Tyczy się to głównie trudnego poziomu, gdzie walki zajmują nam dobre kilka/-naście minut. Inna taktyka która działa na wszystkich przeciwników ( chociaż na ludzi/szkielety gorzej ), to znalezienie jakiegoś obiektu ( pilar, ściana, praktycznie wszystko przez co wróg nie może przejść, ale nie jest też zbyt grube ), zlurowanie go dosyć blisko i użycie A/D, przy tym ustawiając się za owym obiektem tak, żeby nie mieć celu przed sobą w zasięgu widzenia, a gdy stajemy, od razu łapiemy ctrl ( czy co tam kto używa ) i zaczynamy po prostu tłuc starą dobrą taktyką "lewo prawo". Najlepiej to działa na trolle i cieniostwory.




Bezix
(28-02-2016)
Omijanie bugów

Jak wiecie, gdy przechodzicie pomiędzy obszarami, zaczyna grać inna muzyka. W modzie praktycznie zawsze skutkuje to irytującymi dźwiękami ( dudnienie, buczenie, itp. ). Aby temu zapobiec, musicie wiedzieć gdzie dokładnie zmieniają się utwory z ścieżki dźwiękowej ( przeważnie widać to po tym że gra ścina się na niecałą sekundę ) i po prostu przy występowaniu tego problemu wrócić się do owego miejsca, i szybko odbiec w stronę którą szliśmy.




Doświadczony.
(15-10-2015)
Inne

Cześć, gram już trochę w tego moda i chciałem podzielić się swoją wiedzą. W kopalni przede wszystkim kupować jak najwięcej informacji, oddawać chleb Artusowi (lepiej oddać Artusowi niż karmić szczura - ruda się bardziej przyda nawet w późniejszych etapach gry). Warto też codziennie odwiedzić kapliczkę innosa za 100 monet można dostać siłę, zręczność, manę +1 - jak komuś np: nie pasuje że dostał siłę śmiało może wczytać grę i spróbować raz jeszcze. Taki margines - explor każdego kąta w kopalni jest ważny np: można znaleźć dużo kluczy do skrzyń a w nich wiele ciekawych itemów. Gdy nie chcecie tracić zdrowie podczas snu istnieje bug przebiegnięcia obok strażników na (domyślnym) a,d i pójście spać u kowala, jeżeli ktoś nie chcę jest patent na rozmowę z NPC gdy śpią - podchodzimy do NPC, zapisujemy i wczytujemy grę - wtedy on po wczytaniu wstanie na 2 sekundy i szybko można z nim porozmawiać. Gdy już wyjdziemy z kopalni GORĄCO polecam nauczenie się władania tarczą, najlepsza umiejętność w tej grze - jest taki patent, że gdy cały czas klikasz myszkę i (domyślnie u mnie) a,w,d (walka) postać macha tym mieczem jak geralt z rivi - patent dobrze działa na zwierzęta, gorzej z ludźmi (Francis uczy - niewolnik). Nie polecam również kupować pancerzy najemnika orków gdyż są bardzo słabe - już lepiej przebiec cały las i pobiec szybko do innych obozów - 300-sta razy lepsze pancerze. Branie all questów też polecam, wręcz obowiązek. Jeszcze mi się przypomniało, że u Marika możemy dostawać codziennie 2 bryłki rudy - też się przydaję. Ludziom Juliano w kopalni polecam zapłacić te 3 bryłki gdyż bodajże, to odblokowuje questa a ponadto gdy nie zapłacimy Juliano wyśle na nas zabójców. W forcie polecam potańczyć z demonem ;D. Gdy se nie radzicie z grupą potworów branie każdego po kolei to dobra metoda - jakby ktoś nie wiedział. Polecam też jeść mięso - można kupować u karczmarza w obozie myśliwych. Z kopalni polecam wziąść jak najwięcej rudy - przyda się. Może by się coś znalazło, ale nie pamiętam już.




wisienqa
(09-02-2015)
Inne

[tekst oryginalny by wisienqa]

u kobitki w obozie feoryjczykow po zostaniu mysliwym ta kobieta moze robic nam zbroje przed zostaniem mysliwym nie chce nam jej robic, dlatego polecam zbierac wszystkie diamenty czy rzeczy takiego typu

[tłumaczenie by tyson90]

W obozie myśliwych jest kobieta, która może zrobić nam zbroję. Jenak zanim sami zostaniemy myśliwym nie chce ona nam jej robić, dlatego polecam zbierać wszystkie diamenty i inne rzeczy tego typu.




czajur
(24-11-2014)
Ułatwienie początku

Przed wyjściem z kopalni warto pobić wszystkie bezimienne NPC. Zdobedziemy wtedy wiele doświadczenia.




czajur
(24-11-2014)
Wykonywanie zadań

Wcale nie musimy męczyć się z piraniami w zadaniu "wielki połów ryb". Wystarczy, że wykonamy zadanie dla pirata Junsena. On da nam 5 pereł, jedną perłę znajdziemy w rzece w obozie piratów. Wystarczy zdobyć jeszcze jedną perłę w jeziorku obok obozu ferokijczyków.




czajur
(24-11-2014)
Wykonywanie zadań

Jeśli jesteście zbyt słabi w walce na arenie orków, to przed dialogiem z orkiem, z którym się walczy warto rzucić na niego czar snu. Wtedy go bijemy (ork nie wyciągnie po tym broni nawet jeśli go uderzymy). Czekamy na dialog do walki. Mamy go wtedy na cios i walka wygrana.

mozna nawet taką taktyke stosowac na walke na arenie w kopalni :)




kapik98
(26-04-2014)
Rozwój postaci

Smażone mięso można kupować w nieskończoność w tawernie w obozie myśliwych - przydaje się do zwiększania odporności na strzały (jedyny problem to pieniądze).




InfitATX
(30-01-2014)
Łatwy zarobek

Zwój telekineza pozwala nam zobaczyć wszystkie itemy w okolicy :)




InfitATX
(30-01-2014)
Łatwy zarobek

Nawet na łatwym poziomie możemy mieć problem z grą... patch 1.0.1.7 nie jest jeszcze doskonały na tyle, żeby przejść bezstresowo grę... ale jest sposób na to żeby mieć nieograniczoną ilość kasy, a to bardzo pomaga...warunek jest prosty - trzeba mieć czas na zbieranie krótkich mieczy od szkieletów... 1 miecz = 50 złotych monet. Jak to zrobić? Na początku gry inwestujmy w manę i zbierajmy ogniste korzenie oraz szczawie królewskie... Paladyn Vivien nauczy nas eliksiru ducha... Gerard z jaskini koło starej wieży kręgów magi... musimy stworzyć sobie runę tworzenie szkieletu... na koniec szukamy łóżka koło jakiegoś silnego wojownika, najlepiej w obozie orków... czarujemy sobie szkieleta, ork go zabija i idziemy spać... powtarzamy to ile razy chcemy... a potem zbieramy miecze - każdy miecz to 50 monet... przy manie ok 240 to pestka... ale można zacząć już od 60 i się bogacić bez końca :D




Tetern
(24-01-2014)
Inne

Gdy posiadamy czar telekinezy, jak wiemy działa on w sposób namierzający przedmioty na daleką odległość. I gdy namierzamy dany przedmiot (Z danej odległości), naciskamy CTRL i trzymamy, po czym klikamy spacje i nadal trzymając CTRL z namierzonym przedmiotem klikamy lewy przycisk myszki, tym samym przedmiot zostanie zebrany z danej, dalekiej odległości. Jest to coś na rodzaj bugu, nie polecam używać graczom którzy chcą przejść na "czysto" tą jakże dobrą modyfikacje.




tyson90
(05-12-2013)
Omijanie bugów

[dotyczy wersji 1.0.1.7 lub starszej]



Znany jest powód i sposób rozwiązania problemu z samoistnym uruchomieniem rzeczy interaktywnych, typu otwarta brama, uruchomione Piedestały Trzech Smoków, widoczne przyciski w obozie myśliwych, odpływająca łódka, etc. Dzieje się tak po wciśnięciu przycisku w obozie orków - lepiej go nie ruszać. Każda nieprawidłowa kombinacja powoduje wspomniany bug. Z resztą, jeśli wcisnąć go jeszcze raz, wszystko wraca do normy.



Rada zaczerpnięta z rosyjskiego forum.
Autor: НастасьСанна (członkini Magic-Team)




tyson90
(08-11-2013)
Wykonywanie zadań

Jeśli ktoś ma naprawdę spore problemy z pokonaniem danego przeciwnika na arenie (np. arena w kopalni i walka z Rumarem), to jest pewne wyjście. Przed rozpoczęciem walki (a nawet przed samym zobowiązaniem się do walki) robimy extra save'a. Następnie zaczynamy walkę i po każdych 2-3 celnych uderzeniach zapisujemy grę. Gdy przeciwnik nas położy, wczytujemy ostatni zapis. Gdyby po wczytaniu wystąpiły jakiekolwiek błędy (choćby nie otwierająca się krata, atakujący nas widzowie), to wczytujemy wcześniej zrobiony extra zapis.

Wskazówka:
Zapisywać należy umiejętnie, tj. tak, żeby zaraz po ewentualnym wczytaniu nie oberwać maczugą po głowie :)




Panzpis
(22-08-2013)
Rozwój postaci

Jeśli nie ma się problemów z rudą, zamiast oddawać chleb Artusowi, lepiej karmić nimi szczura Dika. Dostaje się 30 doświadczenia za sztukę.




Bezix
(26-07-2013)
Omijanie bugów

W wypadku gdyby jakaś brama się zbugowała i nie chciała się otworzyć, to można spróbować

Stanąć obok którejś krawędzi bramy i biec w nią bokiem ( tj. w tą krawędź.

albo

Zmienić się w dowolnego potwora, podbiec maksymalnie do rzeczonej bramy i odmienić się.




tyson90
(25-07-2013)
Rozwój postaci

Nauka garbarstwa jest bardzo przydatna, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że najlepszą zbroją jest zbroja ulepszona dzięki tej umiejętności (i być może zrobiona własnoręcznie). Nie warto jednak uczyć się robienia wszystkich pancerzy - to tylko marnowanie cennych PN. Jeśli dobrze pamiętam, najkorzystniejsza kolejność jest następująca:

lekka (lub średna?) zbroja myśliwych, ciężka zbroja myśliwych, ulepszenie ciężkiej zbroi, zbroja z czarnego trolla, ulepszenie zbroi z czarnego trolla.

W sumie to pochłonie ok. 50 PN (nie pamiętam ile dokładnie), ale warto je wydać.




Bezix
(24-07-2013)
Łatwy zarobek

Chwilę przed atakiem myśliwych na obóz piratów warto sprzedać wszystko Hansowi, a następnie rzucić na niego bryłę lodu, zmniejszyć mu jak najszybciej hp do ilości minimalnej i chwilę poczekać aż wcześniej rzucony czar go zabije. Możemy teraz zabrać od niego wszystkie sprzedane mu itemki i powtórzyć tą samą operację z Gryfem. Zyskujemy sporo złota, a nic nie tracimy :)




tyson90
(17-07-2013)
Rozwój postaci

Jeśli chcemy na maksa rozwinąć siłę naszej postaci, wstrzymajmy się z jedzeniem smoczych korzeni oraz wykorzystywaniem szczawi królewskich. Ork

Ash-Kor

będzie mógł nas nauczyć przyrządzania eliksiru siły za jedyne 20 PN. Warto też pamiętać, by wypić te eliksiry po napakowaniu postaci (w siłę) nauką za PN.




Siewka
(08-07-2013)
Łatwy zarobek

Rudę najlepiej zdobywać na poziomie z kowalem podczas zadania, w którym musimy wydobyć 3 skrzynie rudy.

Również warto oddawać manę dla Beliara, który za to wynagradza nas złotem ;)




tyson90
(29-06-2013)
Ułatwienie początku

Kiedy jesteśmy jeszcze w kopalni, dobrym zwyczajem jest zjadanie jak najmniejszej ilości znalezionego/otrzymanego jedzenia czy też picia. Wiele z tych rzeczy mogą się przydać do zadań lub ich sprzedaż okazać się dobrym źródłem zarobku w tych ciężkich czasach.

Lista rzeczy, których szczególnie warto absolutnie nie jeść/nie pić:


- chleb
- wino
- ciemne grzyby
- rośliny lecznicze




Qoltec
(15-06-2013)
Inne

Podczas eksploracji wyspy warto mieć ze sobą zwój "Telekineza", gdy go wybierzemy to będzie on nam namierzał przedmioty w niemałej odległości, dzięki czemu szukanie kamiennych tabliczek, roślinek lub innych cennych przedmiotów będzie nam szło o wiele łatwiej :)




tyson90
(09-06-2013)
Łatwy zarobek

Wychodząc z kopalni dobrze jest mieć przy sobie jak najwięcej rudy. Na powierzchni spotkamy orka, który zapłaci nam złotem za każdą bryłkę, którą zdecydujemy się mu oddać.

Dodatkowo za każdą sprzedaną bryłkę zarobimy nieco doświadczenia ;)




tyson90
(06-06-2013)
Ciekawe miejsca

Jeśli ktoś chce poznać pewną interesującą lokację, powinien przed udaniem się do Podróżnika odszukiać dwa przedmioty: "Dziwny klucz" i "Niezwykły klucz". Dzięki nim będzie mógł trafić do wspomnianej ukrytej lokacji.




Jarox
(07-05-2013)
Ciekawe przedmioty

Jeśli ktoś nie wie, gdzie znaleźć klucz do skrzyni, która stoi za posągiem Beliara, to stojąc w przejściu do pomieszczenia z areną, patrzymy w prawo, wchodzimy na gzyms na filarze, tam leży klucz do skrzyni.




KoxKamico12
(27-04-2013)
Ułatwienie początku

Jak jesteśmy w kopalni opłaca się oddawać grzybki i zioła Laferowi daje nam za nie sporo rudy ^^!




WerewolfT16
(20-03-2013)
Wykonywanie zadań

Mała regulacja zadania "Rytuał oczyszczenia". Jak wiadomo, przy przedostatniej kapliczce pojawiają się cztery ciężkie do pokonania demony. Moją radą jest to, abyście poczekali z wykonywaniem zadań dla Francisa, tylko na tyle, aby on stał pod tym drzewkiem, a jako przedostatnią kapliczkę wybrać tą koło niego. W ten sposób mamy dwa rozwiązania problemu z demonami:
1. W najlepszym wypadku zablokują się w wodzie, a Wy możecie powybijać je z kuszy (radzę zaopatrzyć się w niestandardowe strzały typu magiczne itd.)
2. W najgorszym polecą za nami do Francisa, on je zabije a my stracimy punkty doświadczenia.




WerewolfT16
(19-03-2013)
Ułatwienie początku

Arena w kopalni, walka z Martinem. Przed walką z nim zawsze wykorzystywałem taki mały triczek. Mianowicie, obstawiałem walkę na arenie, a gdy Martin już padł zeskakiwałem na dół areny i zabierałem jego miecz. Podczas walki z nami będzie walczyć lagą lub kilofem (opisałem na końcu), więc już aż taki groźny nie będzie (jeżeli zrobicie to szybko to możecie jeszcze go przeszukać bo ma kilof, z którym jest również groźny - ma poziom mistrza z zakresu broni).




Dreamerion
(11-02-2013)
Inne

Pamiętajcie, aby nie usuwać z ekwipunku srebnych strzał, lub miecza. Może przydać się w najmniej oczekiwnaym momencie w ostatnim etapie gry ;)




Dreamerion
(11-02-2013)
Wykonywanie zadań

Dobrym sposobem na poradzenie sobie z czterema książetami demonów w Świątyni Czaszki jest wspięcie się na jeden z białych posągów ustawionych w każdym rogu - najlepiej na ten, który znajduje się na lewo od nas, gdy stoimy przy kolumnie, którą trzeba przekręcić. Dobrze jest wypić miksturę szybkości przed przekręceniem. Gdy już się wespniemy, czekamy aż otworzy się przejście i wyskakujemy biegnąc sprintem do teleportu.




Dreamerion
(23-01-2013)
Wykonywanie zadań

Sposób na pozbycie się demonów po spotkaniu z duchem Mrocznego.
Wymagane jest by przy zadaniu z zabiciem trolla powiedzieć Vincentowi, że Atis chce go oszukać. Potem będzie stał na tym miejscu, gdzie ubiliśmy trolla. Róbcie tak, by kapliczką, przy której pojawi się Mroczny była ta niedaleko trolli (naprzeciwko kapliczki stoją 3 golemy [lub mniej jeśli zabijaliśmy ich wcześniej - dop. tyson90]). Wypijacie miksturę szybkości, klękacie przy kapliczce, rozmawiacie z Mrocznym i po rozmowie szybko uciekacie w stronę Vincenta. Gdy demony znudzą się gonieniem Alastera wezmą się właśnie za Vincenta. Ten z racji nieśmiertelności upora się z nimi, a my możemy spokojnie wrócić poświęcić kapliczkę.




tyson90
(14-01-2013)
Omijanie bugów

Zanim wykonamy do końca zadanie 'Nowi niewolnicy', powinniśmy pierw pójść do obozu Ferokijczyków i oddać dziennik Harta Oswaldowi. W przeciwnym wypadku możemy złapać buga, który uniemożliwi dalszą rozgrywkę.




tyson90
(08-12-2012)
Ciekawe przedmioty

Pancerz Innosa czy Pancerz Beliara? Oto jest pytanie.
Poniżej wymienię wady i zalety obu pancerzy, aby łatwiej Wam było wybrać.

Pancerz Beliara

Zalety:
+ dodaje sporo siły
+ dodaje sporo zręczności

Wady:
- niskie statystyki obronne

Podsumowanie:
Jest doskonały na pierwsze etapy gry, gdyż znacząco podnosi ważne statystyki postaci. Jednak gdy już zdobędziemy zbroję, której statystyki obronne będą o wiele większe, noszenie Pancerza Beliara nie będzie już opłacalne dla samej tylko siły/zręczności.

Pancerz Innosa

Zalety:
+ b. dobre statystyki obrony przed ogniem i magią
+ duży bonus do many
+ duży bonus do HP

Wady:
- niezbyt wysokie pozostałe statystyki obronne

Podsumowanie:
Na pierwszych etapach gry bonus w postaci HP i many są naprawdę przydatne, jednak z czasem rozwoju postaci, przestaje to grać tak ważną rolę. Aczkolwiek jego wysoka odporność na magię czy ogień okazuje się przydatna nawet w późniejszych etapach gry, kiedy to możemy go założyć na potrzeby konkretnej walki z przeciwnikiem walczącym magią/ogniem (np. Sługa nekromanty, Ognisty jaszczur).




Chesterking
(05-12-2012)
Rozwój postaci

Jeśli zjemy 50 smażonych mięs to otrzymamy bonus obrony przed pociskami ;D (Osobiscie sprawdzałem tylko do 4 punktów, ponieważ nie miałem więcej niż 200 mięs).

[dopisał: tyson90]
Działa to co najmniej do 10 punktów - tyle udało mi się osiągnąć. Domyślam się, że nie ma ograniczeń poza jednym: w postaci sztuk mięsa dostępnych w grze.




WojowniX
(05-12-2012)
Inne

Trolle obracają się wolno, aby łatwiej je pokonać możemy je obejść (funkcja podczas ataku pozwalająca poruszać się na boki). Zanim przeciwnik się obróci, zdążymy zadać kilka ciosów, po czym biegniemy w bok, aby znów znaleźć się centralnie za nim.




WojowniX
(05-12-2012)
Ułatwienie początku

Istnieje możliwość wykorzystania czegoś, co właściwie jest bugiem, ale osobom nie radzącym sobie w walkach, może się przydać. Gdy otrzymujemy czar snu, aby uśpić strażnika, robimy to:
1. naciskamy przycisk, którym standardowo rzucamy czar :p
2. zaraz po naciśnięciu otwieramy ekwipunek.
I gotowe - strażnik jest uśpiony, a czar zostaje w ekwipunku. Możemy go teraz wykorzystać do licznych walk. :D




Andre202
(04-12-2012)
Inne

Łatwiejszy sposób na kradzież tabliczek do skarbca (i przy okazji również wszystkiego innego):

Podchodzimy do żądanego przedmiotu tak, by był podświetlony. Następnie odskakujemy i od razu przytrzymujemy lewy Ctrl odpowiedzialny za podnoszenie przedmiotów. Teraz (ciągle trzymając Ctrl) odskakujemy dalej, na sporą odległość od naszego celu - najlepiej wykonać co najmniej 10 kroków, po czym puszczamy Ctrl i naciskamy go ponownie - przedmiot jest w naszych rękach, bez żadnych konsekwencji.




Andre202
(04-12-2012)
Rozwój postaci

Przed wyjściem z kopalni warto możliwie maksymalnie rozwinąć naszą postać u niewolników, ponieważ na powierzchni, w obozie orków nie ma nauczyciela chociażby broni jednoręcznej, przez co dalsze szkolenie będzie możliwe dopiero w innych obozach. Natomiast po powrocie do kopalni ilość bryłek rudy potrzebnych do jakiejkolwiek nauki diametralnie wzrośnie.




WojowniX
(04-12-2012)
Ułatwienie początku

Jeśli nie dajemy sobie rady walcząc z innymi niewolnikami lub pełzaczami w kopalni, możemy wskoczyć do najbliższego wagonika, uważając, aby nie wyjść na jego ściankę.




Supercheese
(03-12-2012)
Ciekawe przedmioty

W kopalni, niektóre skrzynie można otworzyć dopiero znalezionym w innej skrzyni kluczem.




Supercheese
(03-12-2012)
Rozwój postaci

Przed sprowadzeniem nowych niewolników do kopalni lepiej wykonać wszystkie zadania u piratów. Szkoda tracić doświadczenie.




Supercheese
(03-12-2012)
Omijanie bugów

Aby zadanie "Desperacka ucieczka" się nie zbugowało należy najpierw porozmawiać z orkiem eskortującym niewolników.




Supercheese
(03-12-2012)
Ciekawe miejsca

W miejscu, gdzie orkowie składują rudę są dwie skrzynie wypełnione rudą. Aby się tam dostać nie ginąc przez magiczne pole, trzeba się udać przed wejście na drugi poziom. W pewnym miejscu płot jest obalony, a patrząc w dół widzimy kładkę na palisadzie. Zeskakujemy na nią a dalej do skarbca. Wracamy po belkach po wewnętrznej stronie palisady - na kładkę i do kopalni.

[dopisał: tyson90]
Drugim sposobem jest podejście do takich poziomych deseczek (po prawej od pseudo-wejścia) i użycie ich jako drabiny. Wyjście odbywa się tym samym sposobem.




Andre202
(03-12-2012)
Ułatwienie początku

Jeśli narzekasz na zbyt małą ilość rudy na wykupowanie informacji, trening, czy cokolwiek innego, proponuję na samym początku wypytać Karlo o sekret wydobywania większej ilości rudy, po czym po uzbieraniu i zapłaceniu 25 bryłek rudy istnieje możliwość podniesienia procentu wydobycia o dowolny procent w zamian za PD.




tyson90
(02-12-2012)
Ułatwienie początku

Będąc w kopalni, powinniśmy kupować każdą możliwą informację od imiennych NPC'ów - nawet taką, która na pierwszy rzut oka wydaje się być absolutnie nieprzydatna. Informacje te prawie zawsze przyczyniają się do otrzymania nowych zadań, lub możliwości kontynuowania już istniejących.




tyson90
(02-12-2012)
Ułatwienie początku

Gdy będąc w kopalni podniesiesz sobie po raz pierwszy maksymalną manę, od tej pory można się codziennie modlić do Beliara (1 raz każdego dnia) poświęcając mu 1 punkt many i dostając w zamian 500 szt. złota. To złoto można po części od razu spożytkować, modląc się do Innosa (również tylko 1 raz dziennie) i oddając mu 100 szt. złota, za które dostaniemy losowo: +1 siły, +1 zręczności, lub +1 many.

Uwaga:
Manę można oddawać Beliarowi do momentu, kiedy mamy jej więcej, niż na początku gry.

Uwaga nr 2:
Innos w sumie może nam podniesć każdy atrybut maksymalnie o 10 (many trochę więcej).






góra

The Dark Saga PL 2012-
Projekt i wykonanie: tyson90
tyson90@op.pl