Przeglądasz porady.
Lista wyników pasujących do frazy "2 ostrza" (12):
Możesz użyć "cudzysłowów" albo łączyć poszczególne wyrazy przy pomocy znaku +, aby uzyskać precyzyjniejszy rezultat.
Cześć, gram już trochę w tego moda i chciałem podzielić się swoją wiedzą. W kopalni przede wszystkim kupować jak najwięcej informacji, oddawać chleb Artusowi (lepiej oddać Artusowi niż karmić szczura - ruda się bardziej przyda nawet w późniejszych etapach gry). Warto też codziennie odwiedzić kapliczkę innosa za 100 monet można dostać siłę, zręczność, manę +1 - jak komuś np: nie pasuje że dostał siłę śmiało może wczytać grę i spróbować raz jeszcze. Taki margines - explor każdego kąta w kopalni jest ważny np: można znaleźć dużo kluczy do skrzyń a w nich wiele ciekawych itemów. Gdy nie chcecie tracić zdrowie podczas snu istnieje bug przebiegnięcia obok strażników na (domyślnym) a,d i pójście spać u kowala, jeżeli ktoś nie chcę jest patent na rozmowę z NPC gdy śpią - podchodzimy do NPC, zapisujemy i wczytujemy grę - wtedy on po wczytaniu wstanie na 2 sekundy i szybko można z nim porozmawiać. Gdy już wyjdziemy z kopalni GORĄCO polecam nauczenie się władania tarczą, najlepsza umiejętność w tej grze - jest taki patent, że gdy cały czas klikasz myszkę i (domyślnie u mnie) a,w,d (walka) postać macha tym mieczem jak geralt z rivi - patent dobrze działa na zwierzęta, gorzej z ludźmi (Francis uczy - niewolnik). Nie polecam również kupować pancerzy najemnika orków gdyż są bardzo słabe - już lepiej przebiec cały las i pobiec szybko do innych obozów - 300-sta razy lepsze pancerze. Branie all questów też polecam, wręcz obowiązek. Jeszcze mi się przypomniało, że u Marika możemy dostawać codziennie 2 bryłki rudy - też się przydaję. Ludziom Juliano w kopalni polecam zapłacić te 3 bryłki gdyż bodajże, to odblokowuje questa a ponadto gdy nie zapłacimy Juliano wyśle na nas zabójców. W forcie polecam potańczyć z demonem ;D. Gdy se nie radzicie z grupą potworów branie każdego po kolei to dobra metoda - jakby ktoś nie wiedział. Polecam też jeść mięso - można kupować u karczmarza w obozie myśliwych. Z kopalni polecam wziąść jak najwięcej rudy - przyda się. Może by się coś znalazło, ale nie pamiętam już.
Nawet na łatwym poziomie możemy mieć problem z grą... patch 1.0.1.7 nie jest jeszcze doskonały na tyle, żeby przejść bezstresowo grę... ale jest sposób na to żeby mieć nieograniczoną ilość kasy, a to bardzo pomaga...warunek jest prosty - trzeba mieć czas na zbieranie krótkich mieczy od szkieletów... 1 miecz = 50 złotych monet. Jak to zrobić? Na początku gry inwestujmy w manę i zbierajmy ogniste korzenie oraz szczawie królewskie... Paladyn Vivien nauczy nas eliksiru ducha... Gerard z jaskini koło starej wieży kręgów magi... musimy stworzyć sobie runę tworzenie szkieletu... na koniec szukamy łóżka koło jakiegoś silnego wojownika, najlepiej w obozie orków... czarujemy sobie szkieleta, ork go zabija i idziemy spać... powtarzamy to ile razy chcemy... a potem zbieramy miecze - każdy miecz to 50 monet... przy manie ok 240 to pestka... ale można zacząć już od 60 i się bogacić bez końca :D
Jeśli ktoś ma naprawdę spore problemy z pokonaniem danego przeciwnika na arenie (np. arena w kopalni i walka z Rumarem), to jest pewne wyjście. Przed rozpoczęciem walki (a nawet przed samym zobowiązaniem się do walki) robimy extra save'a. Następnie zaczynamy walkę i po każdych 2-3 celnych uderzeniach zapisujemy grę. Gdy przeciwnik nas położy, wczytujemy ostatni zapis. Gdyby po wczytaniu wystąpiły jakiekolwiek błędy (choćby nie otwierająca się krata, atakujący nas widzowie), to wczytujemy wcześniej zrobiony extra zapis.
Wskazówka:
Zapisywać należy umiejętnie, tj. tak, żeby zaraz po ewentualnym wczytaniu nie oberwać maczugą po głowie :)
Jeśli chcemy na maksa rozwinąć siłę naszej postaci, wstrzymajmy się z jedzeniem smoczych korzeni oraz wykorzystywaniem szczawi królewskich. Ork
Ash-Kor
będzie mógł nas nauczyć przyrządzania eliksiru siły za jedyne 20 PN. Warto też pamiętać, by wypić te eliksiry po napakowaniu postaci (w siłę) nauką za PN.
Jak jesteśmy w kopalni opłaca się oddawać grzybki i zioła Laferowi daje nam za nie sporo rudy ^^!
Mała regulacja zadania "Rytuał oczyszczenia". Jak wiadomo, przy przedostatniej kapliczce pojawiają się cztery ciężkie do pokonania demony. Moją radą jest to, abyście poczekali z wykonywaniem zadań dla Francisa, tylko na tyle, aby on stał pod tym drzewkiem, a jako przedostatnią kapliczkę wybrać tą koło niego. W ten sposób mamy dwa rozwiązania problemu z demonami:
1. W najlepszym wypadku zablokują się w wodzie, a Wy możecie powybijać je z kuszy (radzę zaopatrzyć się w niestandardowe strzały typu magiczne itd.)
2. W najgorszym polecą za nami do Francisa, on je zabije a my stracimy punkty doświadczenia.
Jeśli zjemy 50 smażonych mięs to otrzymamy bonus obrony przed pociskami ;D (Osobiscie sprawdzałem tylko do 4 punktów, ponieważ nie miałem więcej niż 200 mięs).
[dopisał: tyson90]
Działa to co najmniej do 10 punktów - tyle udało mi się osiągnąć. Domyślam się, że nie ma ograniczeń poza jednym: w postaci sztuk mięsa dostępnych w grze.
Istnieje możliwość wykorzystania czegoś, co właściwie jest bugiem, ale osobom nie radzącym sobie w walkach, może się przydać. Gdy otrzymujemy czar snu, aby uśpić strażnika, robimy to:
1. naciskamy przycisk, którym standardowo rzucamy czar :p
2. zaraz po naciśnięciu otwieramy ekwipunek.
I gotowe - strażnik jest uśpiony, a czar zostaje w ekwipunku. Możemy go teraz wykorzystać do licznych walk. :D
Łatwiejszy sposób na kradzież tabliczek do skarbca (i przy okazji również wszystkiego innego):
Podchodzimy do żądanego przedmiotu tak, by był podświetlony. Następnie odskakujemy i od razu przytrzymujemy lewy Ctrl odpowiedzialny za podnoszenie przedmiotów. Teraz (ciągle trzymając Ctrl) odskakujemy dalej, na sporą odległość od naszego celu - najlepiej wykonać co najmniej 10 kroków, po czym puszczamy Ctrl i naciskamy go ponownie - przedmiot jest w naszych rękach, bez żadnych konsekwencji.
Przed wyjściem z kopalni warto możliwie maksymalnie rozwinąć naszą postać u niewolników, ponieważ na powierzchni, w obozie orków nie ma nauczyciela chociażby broni jednoręcznej, przez co dalsze szkolenie będzie możliwe dopiero w innych obozach. Natomiast po powrocie do kopalni ilość bryłek rudy potrzebnych do jakiejkolwiek nauki diametralnie wzrośnie.
Jeśli narzekasz na zbyt małą ilość rudy na wykupowanie informacji, trening, czy cokolwiek innego, proponuję na samym początku wypytać Karlo o sekret wydobywania większej ilości rudy, po czym po uzbieraniu i zapłaceniu 25 bryłek rudy istnieje możliwość podniesienia procentu wydobycia o dowolny procent w zamian za PD.
Gdy będąc w kopalni podniesiesz sobie po raz pierwszy maksymalną manę, od tej pory można się codziennie modlić do Beliara (1 raz każdego dnia) poświęcając mu 1 punkt many i dostając w zamian 500 szt. złota. To złoto można po części od razu spożytkować, modląc się do Innosa (również tylko 1 raz dziennie) i oddając mu 100 szt. złota, za które dostaniemy losowo: +1 siły, +1 zręczności, lub +1 many.
Uwaga:
Manę można oddawać Beliarowi do momentu, kiedy mamy jej więcej, niż na początku gry.
Uwaga nr 2:
Innos w sumie może nam podniesć każdy atrybut maksymalnie o 10 (many trochę więcej).
góra
The Dark Saga PL 2012-2025
Projekt i wykonanie: tyson90
kostek.website@gmail.com