Przeglądasz porady.
Lista wyników pasujących do frazy "ane" (7):
Ostatnio szukane: Szukano również:Gdy posiadamy czar telekinezy, jak wiemy działa on w sposób namierzający przedmioty na daleką odległość. I gdy namierzamy dany przedmiot (Z danej odległości), naciskamy CTRL i trzymamy, po czym klikamy spacje i nadal trzymając CTRL z namierzonym przedmiotem klikamy lewy przycisk myszki, tym samym przedmiot zostanie zebrany z danej, dalekiej odległości. Jest to coś na rodzaj bugu, nie polecam używać graczom którzy chcą przejść na "czysto" tą jakże dobrą modyfikacje.
Jeśli ktoś ma naprawdę spore problemy z pokonaniem danego przeciwnika na arenie (np. arena w kopalni i walka z Rumarem), to jest pewne wyjście. Przed rozpoczęciem walki (a nawet przed samym zobowiązaniem się do walki) robimy extra save'a. Następnie zaczynamy walkę i po każdych 2-3 celnych uderzeniach zapisujemy grę. Gdy przeciwnik nas położy, wczytujemy ostatni zapis. Gdyby po wczytaniu wystąpiły jakiekolwiek błędy (choćby nie otwierająca się krata, atakujący nas widzowie), to wczytujemy wcześniej zrobiony extra zapis.
Wskazówka:
Zapisywać należy umiejętnie, tj. tak, żeby zaraz po ewentualnym wczytaniu nie oberwać maczugą po głowie :)
Chwilę przed atakiem myśliwych na obóz piratów warto sprzedać wszystko Hansowi, a następnie rzucić na niego bryłę lodu, zmniejszyć mu jak najszybciej hp do ilości minimalnej i chwilę poczekać aż wcześniej rzucony czar go zabije. Możemy teraz zabrać od niego wszystkie sprzedane mu itemki i powtórzyć tą samą operację z Gryfem. Zyskujemy sporo złota, a nic nie tracimy :)
Kiedy jesteśmy jeszcze w kopalni, dobrym zwyczajem jest zjadanie jak najmniejszej ilości znalezionego/otrzymanego jedzenia czy też picia. Wiele z tych rzeczy mogą się przydać do zadań lub ich sprzedaż okazać się dobrym źródłem zarobku w tych ciężkich czasach.
Lista rzeczy, których szczególnie warto absolutnie nie jeść/nie pić:
- chleb
- wino
- ciemne grzyby
- rośliny lecznicze
Jeśli ktoś chce poznać pewną interesującą lokację, powinien przed udaniem się do Podróżnika odszukiać dwa przedmioty: "Dziwny klucz" i "Niezwykły klucz". Dzięki nim będzie mógł trafić do wspomnianej ukrytej lokacji.
Sposób na pozbycie się demonów po spotkaniu z duchem Mrocznego.
Wymagane jest by przy zadaniu z zabiciem trolla powiedzieć Vincentowi, że Atis chce go oszukać. Potem będzie stał na tym miejscu, gdzie ubiliśmy trolla. Róbcie tak, by kapliczką, przy której pojawi się Mroczny była ta niedaleko trolli (naprzeciwko kapliczki stoją 3 golemy [lub mniej jeśli zabijaliśmy ich wcześniej - dop. tyson90]). Wypijacie miksturę szybkości, klękacie przy kapliczce, rozmawiacie z Mrocznym i po rozmowie szybko uciekacie w stronę Vincenta. Gdy demony znudzą się gonieniem Alastera wezmą się właśnie za Vincenta. Ten z racji nieśmiertelności upora się z nimi, a my możemy spokojnie wrócić poświęcić kapliczkę.
Łatwiejszy sposób na kradzież tabliczek do skarbca (i przy okazji również wszystkiego innego):
Podchodzimy do żądanego przedmiotu tak, by był podświetlony. Następnie odskakujemy i od razu przytrzymujemy lewy Ctrl odpowiedzialny za podnoszenie przedmiotów. Teraz (ciągle trzymając Ctrl) odskakujemy dalej, na sporą odległość od naszego celu - najlepiej wykonać co najmniej 10 kroków, po czym puszczamy Ctrl i naciskamy go ponownie - przedmiot jest w naszych rękach, bez żadnych konsekwencji.
góra
The Dark Saga PL 2012-2025
Projekt i wykonanie: tyson90
kostek.website@gmail.com