Przeglądasz porady.
Lista wyników pasujących do frazy "bron dwureczna" (5):
Ostatnio szukane: Szukano również:Jeśli jesteście zbyt słabi w walce na arenie orków, to przed dialogiem z orkiem, z którym się walczy warto rzucić na niego czar snu. Wtedy go bijemy (ork nie wyciągnie po tym broni nawet jeśli go uderzymy). Czekamy na dialog do walki. Mamy go wtedy na cios i walka wygrana.
mozna nawet taką taktyke stosowac na walke na arenie w kopalni :)
Arena w kopalni, walka z Martinem. Przed walką z nim zawsze wykorzystywałem taki mały triczek. Mianowicie, obstawiałem walkę na arenie, a gdy Martin już padł zeskakiwałem na dół areny i zabierałem jego miecz. Podczas walki z nami będzie walczyć lagą lub kilofem (opisałem na końcu), więc już aż taki groźny nie będzie (jeżeli zrobicie to szybko to możecie jeszcze go przeszukać bo ma kilof, z którym jest również groźny - ma poziom mistrza z zakresu broni).
Pancerz Innosa czy Pancerz Beliara? Oto jest pytanie.
Poniżej wymienię wady i zalety obu pancerzy, aby łatwiej Wam było wybrać.
Pancerz Beliara
Zalety:
+ dodaje sporo siły
+ dodaje sporo zręczności
Wady:
- niskie statystyki obronne
Podsumowanie:
Jest doskonały na pierwsze etapy gry, gdyż znacząco podnosi ważne statystyki postaci. Jednak gdy już zdobędziemy zbroję, której statystyki obronne będą o wiele większe, noszenie Pancerza Beliara nie będzie już opłacalne dla samej tylko siły/zręczności.
Pancerz Innosa
Zalety:
+ b. dobre statystyki obrony przed ogniem i magią
+ duży bonus do many
+ duży bonus do HP
Wady:
- niezbyt wysokie pozostałe statystyki obronne
Podsumowanie:
Na pierwszych etapach gry bonus w postaci HP i many są naprawdę przydatne, jednak z czasem rozwoju postaci, przestaje to grać tak ważną rolę. Aczkolwiek jego wysoka odporność na magię czy ogień okazuje się przydatna nawet w późniejszych etapach gry, kiedy to możemy go założyć na potrzeby konkretnej walki z przeciwnikiem walczącym magią/ogniem (np. Sługa nekromanty, Ognisty jaszczur).
Jeśli zjemy 50 smażonych mięs to otrzymamy bonus obrony przed pociskami ;D (Osobiscie sprawdzałem tylko do 4 punktów, ponieważ nie miałem więcej niż 200 mięs).
[dopisał: tyson90]
Działa to co najmniej do 10 punktów - tyle udało mi się osiągnąć. Domyślam się, że nie ma ograniczeń poza jednym: w postaci sztuk mięsa dostępnych w grze.
Przed wyjściem z kopalni warto możliwie maksymalnie rozwinąć naszą postać u niewolników, ponieważ na powierzchni, w obozie orków nie ma nauczyciela chociażby broni jednoręcznej, przez co dalsze szkolenie będzie możliwe dopiero w innych obozach. Natomiast po powrocie do kopalni ilość bryłek rudy potrzebnych do jakiejkolwiek nauki diametralnie wzrośnie.
góra
The Dark Saga PL 2012-2025
Projekt i wykonanie: tyson90
kostek.website@gmail.com