Przeglądasz porady.
Lista wyników pasujących do frazy "click me" (9):
Ostatnio szukane: Szukano również:Najlepszą a zarazem najtrudniejszą taktyką na orków jest umiejętne używanie ataku do przodu. Wyczekujemy aż taki zrobi atak z rozbiegu, a my go szybko obiegamy. W tym momencie musimy ciągle klikać ctrl + strzałka w górę, strzałka w górę, ctrl + strzałka w górę. Ewentualnie ctrl + strzałka w górę, A/D, ctrl + strzałką w górę. Oczywiście klawisze wciskamy szybko, a atak działa tylko od tyłu. Jeśli robimy to dobrze, to ork nie będzie miał szansy nas uderzyć, bo będzie cały czas odrzucany do przodu, gdy my go bijemy. Prostszą taktyką, aczkolwiek dla bardziej cierpliwych jest tak samo wyczekiwanie ataków z rozbiegu, ale w tym wypadku używanie sposobu bicia "lewo prawo". Tyczy się to głównie trudnego poziomu, gdzie walki zajmują nam dobre kilka/-naście minut. Inna taktyka która działa na wszystkich przeciwników ( chociaż na ludzi/szkielety gorzej ), to znalezienie jakiegoś obiektu ( pilar, ściana, praktycznie wszystko przez co wróg nie może przejść, ale nie jest też zbyt grube ), zlurowanie go dosyć blisko i użycie A/D, przy tym ustawiając się za owym obiektem tak, żeby nie mieć celu przed sobą w zasięgu widzenia, a gdy stajemy, od razu łapiemy ctrl ( czy co tam kto używa ) i zaczynamy po prostu tłuc starą dobrą taktyką "lewo prawo". Najlepiej to działa na trolle i cieniostwory.
Cześć, gram już trochę w tego moda i chciałem podzielić się swoją wiedzą. W kopalni przede wszystkim kupować jak najwięcej informacji, oddawać chleb Artusowi (lepiej oddać Artusowi niż karmić szczura - ruda się bardziej przyda nawet w późniejszych etapach gry). Warto też codziennie odwiedzić kapliczkę innosa za 100 monet można dostać siłę, zręczność, manę +1 - jak komuś np: nie pasuje że dostał siłę śmiało może wczytać grę i spróbować raz jeszcze. Taki margines - explor każdego kąta w kopalni jest ważny np: można znaleźć dużo kluczy do skrzyń a w nich wiele ciekawych itemów. Gdy nie chcecie tracić zdrowie podczas snu istnieje bug przebiegnięcia obok strażników na (domyślnym) a,d i pójście spać u kowala, jeżeli ktoś nie chcę jest patent na rozmowę z NPC gdy śpią - podchodzimy do NPC, zapisujemy i wczytujemy grę - wtedy on po wczytaniu wstanie na 2 sekundy i szybko można z nim porozmawiać. Gdy już wyjdziemy z kopalni GORĄCO polecam nauczenie się władania tarczą, najlepsza umiejętność w tej grze - jest taki patent, że gdy cały czas klikasz myszkę i (domyślnie u mnie) a,w,d (walka) postać macha tym mieczem jak geralt z rivi - patent dobrze działa na zwierzęta, gorzej z ludźmi (Francis uczy - niewolnik). Nie polecam również kupować pancerzy najemnika orków gdyż są bardzo słabe - już lepiej przebiec cały las i pobiec szybko do innych obozów - 300-sta razy lepsze pancerze. Branie all questów też polecam, wręcz obowiązek. Jeszcze mi się przypomniało, że u Marika możemy dostawać codziennie 2 bryłki rudy - też się przydaję. Ludziom Juliano w kopalni polecam zapłacić te 3 bryłki gdyż bodajże, to odblokowuje questa a ponadto gdy nie zapłacimy Juliano wyśle na nas zabójców. W forcie polecam potańczyć z demonem ;D. Gdy se nie radzicie z grupą potworów branie każdego po kolei to dobra metoda - jakby ktoś nie wiedział. Polecam też jeść mięso - można kupować u karczmarza w obozie myśliwych. Z kopalni polecam wziąść jak najwięcej rudy - przyda się. Może by się coś znalazło, ale nie pamiętam już.
[tekst oryginalny by wisienqa]
u kobitki w obozie feoryjczykow po zostaniu mysliwym ta kobieta moze robic nam zbroje przed zostaniem mysliwym nie chce nam jej robic, dlatego polecam zbierac wszystkie diamenty czy rzeczy takiego typu
[tłumaczenie by tyson90]
W obozie myśliwych jest kobieta, która może zrobić nam zbroję. Jenak zanim sami zostaniemy myśliwym nie chce ona nam jej robić, dlatego polecam zbierać wszystkie diamenty i inne rzeczy tego typu.
Pamiętajcie, aby nie usuwać z ekwipunku srebnych strzał, lub miecza. Może przydać się w najmniej oczekiwnaym momencie w ostatnim etapie gry ;)
Dobrym sposobem na poradzenie sobie z czterema książetami demonów w Świątyni Czaszki jest wspięcie się na jeden z białych posągów ustawionych w każdym rogu - najlepiej na ten, który znajduje się na lewo od nas, gdy stoimy przy kolumnie, którą trzeba przekręcić. Dobrze jest wypić miksturę szybkości przed przekręceniem. Gdy już się wespniemy, czekamy aż otworzy się przejście i wyskakujemy biegnąc sprintem do teleportu.
Sposób na pozbycie się demonów po spotkaniu z duchem Mrocznego.
Wymagane jest by przy zadaniu z zabiciem trolla powiedzieć Vincentowi, że Atis chce go oszukać. Potem będzie stał na tym miejscu, gdzie ubiliśmy trolla. Róbcie tak, by kapliczką, przy której pojawi się Mroczny była ta niedaleko trolli (naprzeciwko kapliczki stoją 3 golemy [lub mniej jeśli zabijaliśmy ich wcześniej - dop. tyson90]). Wypijacie miksturę szybkości, klękacie przy kapliczce, rozmawiacie z Mrocznym i po rozmowie szybko uciekacie w stronę Vincenta. Gdy demony znudzą się gonieniem Alastera wezmą się właśnie za Vincenta. Ten z racji nieśmiertelności upora się z nimi, a my możemy spokojnie wrócić poświęcić kapliczkę.
Pancerz Innosa czy Pancerz Beliara? Oto jest pytanie.
Poniżej wymienię wady i zalety obu pancerzy, aby łatwiej Wam było wybrać.
Pancerz Beliara
Zalety:
+ dodaje sporo siły
+ dodaje sporo zręczności
Wady:
- niskie statystyki obronne
Podsumowanie:
Jest doskonały na pierwsze etapy gry, gdyż znacząco podnosi ważne statystyki postaci. Jednak gdy już zdobędziemy zbroję, której statystyki obronne będą o wiele większe, noszenie Pancerza Beliara nie będzie już opłacalne dla samej tylko siły/zręczności.
Pancerz Innosa
Zalety:
+ b. dobre statystyki obrony przed ogniem i magią
+ duży bonus do many
+ duży bonus do HP
Wady:
- niezbyt wysokie pozostałe statystyki obronne
Podsumowanie:
Na pierwszych etapach gry bonus w postaci HP i many są naprawdę przydatne, jednak z czasem rozwoju postaci, przestaje to grać tak ważną rolę. Aczkolwiek jego wysoka odporność na magię czy ogień okazuje się przydatna nawet w późniejszych etapach gry, kiedy to możemy go założyć na potrzeby konkretnej walki z przeciwnikiem walczącym magią/ogniem (np. Sługa nekromanty, Ognisty jaszczur).
Przed wyjściem z kopalni warto możliwie maksymalnie rozwinąć naszą postać u niewolników, ponieważ na powierzchni, w obozie orków nie ma nauczyciela chociażby broni jednoręcznej, przez co dalsze szkolenie będzie możliwe dopiero w innych obozach. Natomiast po powrocie do kopalni ilość bryłek rudy potrzebnych do jakiejkolwiek nauki diametralnie wzrośnie.
Gdy będąc w kopalni podniesiesz sobie po raz pierwszy maksymalną manę, od tej pory można się codziennie modlić do Beliara (1 raz każdego dnia) poświęcając mu 1 punkt many i dostając w zamian 500 szt. złota. To złoto można po części od razu spożytkować, modląc się do Innosa (również tylko 1 raz dziennie) i oddając mu 100 szt. złota, za które dostaniemy losowo: +1 siły, +1 zręczności, lub +1 many.
Uwaga:
Manę można oddawać Beliarowi do momentu, kiedy mamy jej więcej, niż na początku gry.
Uwaga nr 2:
Innos w sumie może nam podniesć każdy atrybut maksymalnie o 10 (many trochę więcej).
góra
The Dark Saga PL 2012-2025
Projekt i wykonanie: tyson90
kostek.website@gmail.com