Przeglądasz porady.
Lista wyników pasujących do frazy "magiczny miecz" (6):
Ostatnio szukane: Szukano również:Cześć, gram już trochę w tego moda i chciałem podzielić się swoją wiedzą. W kopalni przede wszystkim kupować jak najwięcej informacji, oddawać chleb Artusowi (lepiej oddać Artusowi niż karmić szczura - ruda się bardziej przyda nawet w późniejszych etapach gry). Warto też codziennie odwiedzić kapliczkę innosa za 100 monet można dostać siłę, zręczność, manę +1 - jak komuś np: nie pasuje że dostał siłę śmiało może wczytać grę i spróbować raz jeszcze. Taki margines - explor każdego kąta w kopalni jest ważny np: można znaleźć dużo kluczy do skrzyń a w nich wiele ciekawych itemów. Gdy nie chcecie tracić zdrowie podczas snu istnieje bug przebiegnięcia obok strażników na (domyślnym) a,d i pójście spać u kowala, jeżeli ktoś nie chcę jest patent na rozmowę z NPC gdy śpią - podchodzimy do NPC, zapisujemy i wczytujemy grę - wtedy on po wczytaniu wstanie na 2 sekundy i szybko można z nim porozmawiać. Gdy już wyjdziemy z kopalni GORĄCO polecam nauczenie się władania tarczą, najlepsza umiejętność w tej grze - jest taki patent, że gdy cały czas klikasz myszkę i (domyślnie u mnie) a,w,d (walka) postać macha tym mieczem jak geralt z rivi - patent dobrze działa na zwierzęta, gorzej z ludźmi (Francis uczy - niewolnik). Nie polecam również kupować pancerzy najemnika orków gdyż są bardzo słabe - już lepiej przebiec cały las i pobiec szybko do innych obozów - 300-sta razy lepsze pancerze. Branie all questów też polecam, wręcz obowiązek. Jeszcze mi się przypomniało, że u Marika możemy dostawać codziennie 2 bryłki rudy - też się przydaję. Ludziom Juliano w kopalni polecam zapłacić te 3 bryłki gdyż bodajże, to odblokowuje questa a ponadto gdy nie zapłacimy Juliano wyśle na nas zabójców. W forcie polecam potańczyć z demonem ;D. Gdy se nie radzicie z grupą potworów branie każdego po kolei to dobra metoda - jakby ktoś nie wiedział. Polecam też jeść mięso - można kupować u karczmarza w obozie myśliwych. Z kopalni polecam wziąść jak najwięcej rudy - przyda się. Może by się coś znalazło, ale nie pamiętam już.
Nawet na łatwym poziomie możemy mieć problem z grą... patch 1.0.1.7 nie jest jeszcze doskonały na tyle, żeby przejść bezstresowo grę... ale jest sposób na to żeby mieć nieograniczoną ilość kasy, a to bardzo pomaga...warunek jest prosty - trzeba mieć czas na zbieranie krótkich mieczy od szkieletów... 1 miecz = 50 złotych monet. Jak to zrobić? Na początku gry inwestujmy w manę i zbierajmy ogniste korzenie oraz szczawie królewskie... Paladyn Vivien nauczy nas eliksiru ducha... Gerard z jaskini koło starej wieży kręgów magi... musimy stworzyć sobie runę tworzenie szkieletu... na koniec szukamy łóżka koło jakiegoś silnego wojownika, najlepiej w obozie orków... czarujemy sobie szkieleta, ork go zabija i idziemy spać... powtarzamy to ile razy chcemy... a potem zbieramy miecze - każdy miecz to 50 monet... przy manie ok 240 to pestka... ale można zacząć już od 60 i się bogacić bez końca :D
Mała regulacja zadania "Rytuał oczyszczenia". Jak wiadomo, przy przedostatniej kapliczce pojawiają się cztery ciężkie do pokonania demony. Moją radą jest to, abyście poczekali z wykonywaniem zadań dla Francisa, tylko na tyle, aby on stał pod tym drzewkiem, a jako przedostatnią kapliczkę wybrać tą koło niego. W ten sposób mamy dwa rozwiązania problemu z demonami:
1. W najlepszym wypadku zablokują się w wodzie, a Wy możecie powybijać je z kuszy (radzę zaopatrzyć się w niestandardowe strzały typu magiczne itd.)
2. W najgorszym polecą za nami do Francisa, on je zabije a my stracimy punkty doświadczenia.
Arena w kopalni, walka z Martinem. Przed walką z nim zawsze wykorzystywałem taki mały triczek. Mianowicie, obstawiałem walkę na arenie, a gdy Martin już padł zeskakiwałem na dół areny i zabierałem jego miecz. Podczas walki z nami będzie walczyć lagą lub kilofem (opisałem na końcu), więc już aż taki groźny nie będzie (jeżeli zrobicie to szybko to możecie jeszcze go przeszukać bo ma kilof, z którym jest również groźny - ma poziom mistrza z zakresu broni).
Pamiętajcie, aby nie usuwać z ekwipunku srebnych strzał, lub miecza. Może przydać się w najmniej oczekiwnaym momencie w ostatnim etapie gry ;)
W miejscu, gdzie orkowie składują rudę są dwie skrzynie wypełnione rudą. Aby się tam dostać nie ginąc przez magiczne pole, trzeba się udać przed wejście na drugi poziom. W pewnym miejscu płot jest obalony, a patrząc w dół widzimy kładkę na palisadzie. Zeskakujemy na nią a dalej do skarbca. Wracamy po belkach po wewnętrznej stronie palisady - na kładkę i do kopalni.
[dopisał: tyson90]
Drugim sposobem jest podejście do takich poziomych deseczek (po prawej od pseudo-wejścia) i użycie ich jako drabiny. Wyjście odbywa się tym samym sposobem.
góra
The Dark Saga PL 2012-2025
Projekt i wykonanie: tyson90
kostek.website@gmail.com