Przeglądasz porady.
Lista wyników pasujących do frazy "szukam sobie czegoÅ›" (9):
Ostatnio szukane: Szukano również:Nawet na łatwym poziomie możemy mieć problem z grą... patch 1.0.1.7 nie jest jeszcze doskonały na tyle, żeby przejść bezstresowo grę... ale jest sposób na to żeby mieć nieograniczoną ilość kasy, a to bardzo pomaga...warunek jest prosty - trzeba mieć czas na zbieranie krótkich mieczy od szkieletów... 1 miecz = 50 złotych monet. Jak to zrobić? Na początku gry inwestujmy w manę i zbierajmy ogniste korzenie oraz szczawie królewskie... Paladyn Vivien nauczy nas eliksiru ducha... Gerard z jaskini koło starej wieży kręgów magi... musimy stworzyć sobie runę tworzenie szkieletu... na koniec szukamy łóżka koło jakiegoś silnego wojownika, najlepiej w obozie orków... czarujemy sobie szkieleta, ork go zabija i idziemy spać... powtarzamy to ile razy chcemy... a potem zbieramy miecze - każdy miecz to 50 monet... przy manie ok 240 to pestka... ale można zacząć już od 60 i się bogacić bez końca :D
Podczas eksploracji wyspy warto mieć ze sobą zwój "Telekineza", gdy go wybierzemy to będzie on nam namierzał przedmioty w niemałej odległości, dzięki czemu szukanie kamiennych tabliczek, roślinek lub innych cennych przedmiotów będzie nam szło o wiele łatwiej :)
Wychodząc z kopalni dobrze jest mieć przy sobie jak najwięcej rudy. Na powierzchni spotkamy orka, który zapłaci nam złotem za każdą bryłkę, którą zdecydujemy się mu oddać.
Dodatkowo za każdą sprzedaną bryłkę zarobimy nieco doświadczenia ;)
Arena w kopalni, walka z Martinem. Przed walką z nim zawsze wykorzystywałem taki mały triczek. Mianowicie, obstawiałem walkę na arenie, a gdy Martin już padł zeskakiwałem na dół areny i zabierałem jego miecz. Podczas walki z nami będzie walczyć lagą lub kilofem (opisałem na końcu), więc już aż taki groźny nie będzie (jeżeli zrobicie to szybko to możecie jeszcze go przeszukać bo ma kilof, z którym jest również groźny - ma poziom mistrza z zakresu broni).
Dobrym sposobem na poradzenie sobie z czterema książetami demonów w Świątyni Czaszki jest wspięcie się na jeden z białych posągów ustawionych w każdym rogu - najlepiej na ten, który znajduje się na lewo od nas, gdy stoimy przy kolumnie, którą trzeba przekręcić. Dobrze jest wypić miksturę szybkości przed przekręceniem. Gdy już się wespniemy, czekamy aż otworzy się przejście i wyskakujemy biegnąc sprintem do teleportu.
Sposób na pozbycie się demonów po spotkaniu z duchem Mrocznego.
Wymagane jest by przy zadaniu z zabiciem trolla powiedzieć Vincentowi, że Atis chce go oszukać. Potem będzie stał na tym miejscu, gdzie ubiliśmy trolla. Róbcie tak, by kapliczką, przy której pojawi się Mroczny była ta niedaleko trolli (naprzeciwko kapliczki stoją 3 golemy [lub mniej jeśli zabijaliśmy ich wcześniej - dop. tyson90]). Wypijacie miksturę szybkości, klękacie przy kapliczce, rozmawiacie z Mrocznym i po rozmowie szybko uciekacie w stronę Vincenta. Gdy demony znudzą się gonieniem Alastera wezmą się właśnie za Vincenta. Ten z racji nieśmiertelności upora się z nimi, a my możemy spokojnie wrócić poświęcić kapliczkę.
Istnieje możliwość wykorzystania czegoś, co właściwie jest bugiem, ale osobom nie radzącym sobie w walkach, może się przydać. Gdy otrzymujemy czar snu, aby uśpić strażnika, robimy to:
1. naciskamy przycisk, którym standardowo rzucamy czar :p
2. zaraz po naciśnięciu otwieramy ekwipunek.
I gotowe - strażnik jest uśpiony, a czar zostaje w ekwipunku. Możemy go teraz wykorzystać do licznych walk. :D
Jeśli nie dajemy sobie rady walcząc z innymi niewolnikami lub pełzaczami w kopalni, możemy wskoczyć do najbliższego wagonika, uważając, aby nie wyjść na jego ściankę.
Gdy będąc w kopalni podniesiesz sobie po raz pierwszy maksymalną manę, od tej pory można się codziennie modlić do Beliara (1 raz każdego dnia) poświęcając mu 1 punkt many i dostając w zamian 500 szt. złota. To złoto można po części od razu spożytkować, modląc się do Innosa (również tylko 1 raz dziennie) i oddając mu 100 szt. złota, za które dostaniemy losowo: +1 siły, +1 zręczności, lub +1 many.
Uwaga:
Manę można oddawać Beliarowi do momentu, kiedy mamy jej więcej, niż na początku gry.
Uwaga nr 2:
Innos w sumie może nam podniesć każdy atrybut maksymalnie o 10 (many trochę więcej).
góra
The Dark Saga PL 2012-2025
Projekt i wykonanie: tyson90
kostek.website@gmail.com