Przeglądasz porady.
Lista wyników pasujących do frazy "zadania dla orków" (15):
Możesz użyć "cudzysłowów" albo łączyć poszczególne wyrazy przy pomocy znaku +, aby uzyskać precyzyjniejszy rezultat.
Najlepszą a zarazem najtrudniejszą taktyką na orków jest umiejętne używanie ataku do przodu. Wyczekujemy aż taki zrobi atak z rozbiegu, a my go szybko obiegamy. W tym momencie musimy ciągle klikać ctrl + strzałka w górę, strzałka w górę, ctrl + strzałka w górę. Ewentualnie ctrl + strzałka w górę, A/D, ctrl + strzałką w górę. Oczywiście klawisze wciskamy szybko, a atak działa tylko od tyłu. Jeśli robimy to dobrze, to ork nie będzie miał szansy nas uderzyć, bo będzie cały czas odrzucany do przodu, gdy my go bijemy. Prostszą taktyką, aczkolwiek dla bardziej cierpliwych jest tak samo wyczekiwanie ataków z rozbiegu, ale w tym wypadku używanie sposobu bicia "lewo prawo". Tyczy się to głównie trudnego poziomu, gdzie walki zajmują nam dobre kilka/-naście minut. Inna taktyka która działa na wszystkich przeciwników ( chociaż na ludzi/szkielety gorzej ), to znalezienie jakiegoś obiektu ( pilar, ściana, praktycznie wszystko przez co wróg nie może przejść, ale nie jest też zbyt grube ), zlurowanie go dosyć blisko i użycie A/D, przy tym ustawiając się za owym obiektem tak, żeby nie mieć celu przed sobą w zasięgu widzenia, a gdy stajemy, od razu łapiemy ctrl ( czy co tam kto używa ) i zaczynamy po prostu tłuc starą dobrą taktyką "lewo prawo". Najlepiej to działa na trolle i cieniostwory.
Cześć, gram już trochę w tego moda i chciałem podzielić się swoją wiedzą. W kopalni przede wszystkim kupować jak najwięcej informacji, oddawać chleb Artusowi (lepiej oddać Artusowi niż karmić szczura - ruda się bardziej przyda nawet w późniejszych etapach gry). Warto też codziennie odwiedzić kapliczkę innosa za 100 monet można dostać siłę, zręczność, manę +1 - jak komuś np: nie pasuje że dostał siłę śmiało może wczytać grę i spróbować raz jeszcze. Taki margines - explor każdego kąta w kopalni jest ważny np: można znaleźć dużo kluczy do skrzyń a w nich wiele ciekawych itemów. Gdy nie chcecie tracić zdrowie podczas snu istnieje bug przebiegnięcia obok strażników na (domyślnym) a,d i pójście spać u kowala, jeżeli ktoś nie chcę jest patent na rozmowę z NPC gdy śpią - podchodzimy do NPC, zapisujemy i wczytujemy grę - wtedy on po wczytaniu wstanie na 2 sekundy i szybko można z nim porozmawiać. Gdy już wyjdziemy z kopalni GORĄCO polecam nauczenie się władania tarczą, najlepsza umiejętność w tej grze - jest taki patent, że gdy cały czas klikasz myszkę i (domyślnie u mnie) a,w,d (walka) postać macha tym mieczem jak geralt z rivi - patent dobrze działa na zwierzęta, gorzej z ludźmi (Francis uczy - niewolnik). Nie polecam również kupować pancerzy najemnika orków gdyż są bardzo słabe - już lepiej przebiec cały las i pobiec szybko do innych obozów - 300-sta razy lepsze pancerze. Branie all questów też polecam, wręcz obowiązek. Jeszcze mi się przypomniało, że u Marika możemy dostawać codziennie 2 bryłki rudy - też się przydaję. Ludziom Juliano w kopalni polecam zapłacić te 3 bryłki gdyż bodajże, to odblokowuje questa a ponadto gdy nie zapłacimy Juliano wyśle na nas zabójców. W forcie polecam potańczyć z demonem ;D. Gdy se nie radzicie z grupą potworów branie każdego po kolei to dobra metoda - jakby ktoś nie wiedział. Polecam też jeść mięso - można kupować u karczmarza w obozie myśliwych. Z kopalni polecam wziąść jak najwięcej rudy - przyda się. Może by się coś znalazło, ale nie pamiętam już.
[tekst oryginalny by wisienqa]
u kobitki w obozie feoryjczykow po zostaniu mysliwym ta kobieta moze robic nam zbroje przed zostaniem mysliwym nie chce nam jej robic, dlatego polecam zbierac wszystkie diamenty czy rzeczy takiego typu
[tłumaczenie by tyson90]
W obozie myśliwych jest kobieta, która może zrobić nam zbroję. Jenak zanim sami zostaniemy myśliwym nie chce ona nam jej robić, dlatego polecam zbierać wszystkie diamenty i inne rzeczy tego typu.
Wcale nie musimy męczyć się z piraniami w zadaniu "wielki połów ryb". Wystarczy, że wykonamy zadanie dla pirata Junsena. On da nam 5 pereł, jedną perłę znajdziemy w rzece w obozie piratów. Wystarczy zdobyć jeszcze jedną perłę w jeziorku obok obozu ferokijczyków.
Jeśli jesteście zbyt słabi w walce na arenie orków, to przed dialogiem z orkiem, z którym się walczy warto rzucić na niego czar snu. Wtedy go bijemy (ork nie wyciągnie po tym broni nawet jeśli go uderzymy). Czekamy na dialog do walki. Mamy go wtedy na cios i walka wygrana.
mozna nawet taką taktyke stosowac na walke na arenie w kopalni :)
Nawet na łatwym poziomie możemy mieć problem z grą... patch 1.0.1.7 nie jest jeszcze doskonały na tyle, żeby przejść bezstresowo grę... ale jest sposób na to żeby mieć nieograniczoną ilość kasy, a to bardzo pomaga...warunek jest prosty - trzeba mieć czas na zbieranie krótkich mieczy od szkieletów... 1 miecz = 50 złotych monet. Jak to zrobić? Na początku gry inwestujmy w manę i zbierajmy ogniste korzenie oraz szczawie królewskie... Paladyn Vivien nauczy nas eliksiru ducha... Gerard z jaskini koło starej wieży kręgów magi... musimy stworzyć sobie runę tworzenie szkieletu... na koniec szukamy łóżka koło jakiegoś silnego wojownika, najlepiej w obozie orków... czarujemy sobie szkieleta, ork go zabija i idziemy spać... powtarzamy to ile razy chcemy... a potem zbieramy miecze - każdy miecz to 50 monet... przy manie ok 240 to pestka... ale można zacząć już od 60 i się bogacić bez końca :D
[dotyczy wersji 1.0.1.7 lub starszej]
Znany jest powód i sposób rozwiązania problemu z samoistnym uruchomieniem rzeczy interaktywnych, typu otwarta brama, uruchomione Piedestały Trzech Smoków, widoczne przyciski w obozie myśliwych, odpływająca łódka, etc. Dzieje się tak po wciśnięciu przycisku w obozie orków - lepiej go nie ruszać. Każda nieprawidłowa kombinacja powoduje wspomniany bug. Z resztą, jeśli wcisnąć go jeszcze raz, wszystko wraca do normy.
Rada zaczerpnięta z rosyjskiego forum.
Autor: ÐаÑтаÑьСанна (członkini Magic-Team)
Rudę najlepiej zdobywać na poziomie z kowalem podczas zadania, w którym musimy wydobyć 3 skrzynie rudy.
Również warto oddawać manę dla Beliara, który za to wynagradza nas złotem ;)
Mała regulacja zadania "Rytuał oczyszczenia". Jak wiadomo, przy przedostatniej kapliczce pojawiają się cztery ciężkie do pokonania demony. Moją radą jest to, abyście poczekali z wykonywaniem zadań dla Francisa, tylko na tyle, aby on stał pod tym drzewkiem, a jako przedostatnią kapliczkę wybrać tą koło niego. W ten sposób mamy dwa rozwiązania problemu z demonami:
1. W najlepszym wypadku zablokują się w wodzie, a Wy możecie powybijać je z kuszy (radzę zaopatrzyć się w niestandardowe strzały typu magiczne itd.)
2. W najgorszym polecą za nami do Francisa, on je zabije a my stracimy punkty doświadczenia.
Sposób na pozbycie się demonów po spotkaniu z duchem Mrocznego.
Wymagane jest by przy zadaniu z zabiciem trolla powiedzieć Vincentowi, że Atis chce go oszukać. Potem będzie stał na tym miejscu, gdzie ubiliśmy trolla. Róbcie tak, by kapliczką, przy której pojawi się Mroczny była ta niedaleko trolli (naprzeciwko kapliczki stoją 3 golemy [lub mniej jeśli zabijaliśmy ich wcześniej - dop. tyson90]). Wypijacie miksturę szybkości, klękacie przy kapliczce, rozmawiacie z Mrocznym i po rozmowie szybko uciekacie w stronę Vincenta. Gdy demony znudzą się gonieniem Alastera wezmą się właśnie za Vincenta. Ten z racji nieśmiertelności upora się z nimi, a my możemy spokojnie wrócić poświęcić kapliczkę.
Zanim wykonamy do końca zadanie 'Nowi niewolnicy', powinniśmy pierw pójść do obozu Ferokijczyków i oddać dziennik Harta Oswaldowi. W przeciwnym wypadku możemy złapać buga, który uniemożliwi dalszą rozgrywkę.
Pancerz Innosa czy Pancerz Beliara? Oto jest pytanie.
Poniżej wymienię wady i zalety obu pancerzy, aby łatwiej Wam było wybrać.
Pancerz Beliara
Zalety:
+ dodaje sporo siły
+ dodaje sporo zręczności
Wady:
- niskie statystyki obronne
Podsumowanie:
Jest doskonały na pierwsze etapy gry, gdyż znacząco podnosi ważne statystyki postaci. Jednak gdy już zdobędziemy zbroję, której statystyki obronne będą o wiele większe, noszenie Pancerza Beliara nie będzie już opłacalne dla samej tylko siły/zręczności.
Pancerz Innosa
Zalety:
+ b. dobre statystyki obrony przed ogniem i magią
+ duży bonus do many
+ duży bonus do HP
Wady:
- niezbyt wysokie pozostałe statystyki obronne
Podsumowanie:
Na pierwszych etapach gry bonus w postaci HP i many są naprawdę przydatne, jednak z czasem rozwoju postaci, przestaje to grać tak ważną rolę. Aczkolwiek jego wysoka odporność na magię czy ogień okazuje się przydatna nawet w późniejszych etapach gry, kiedy to możemy go założyć na potrzeby konkretnej walki z przeciwnikiem walczącym magią/ogniem (np. Sługa nekromanty, Ognisty jaszczur).
Przed wyjściem z kopalni warto możliwie maksymalnie rozwinąć naszą postać u niewolników, ponieważ na powierzchni, w obozie orków nie ma nauczyciela chociażby broni jednoręcznej, przez co dalsze szkolenie będzie możliwe dopiero w innych obozach. Natomiast po powrocie do kopalni ilość bryłek rudy potrzebnych do jakiejkolwiek nauki diametralnie wzrośnie.
Przed sprowadzeniem nowych niewolników do kopalni lepiej wykonać wszystkie zadania u piratów. Szkoda tracić doświadczenie.
Aby zadanie "Desperacka ucieczka" się nie zbugowało należy najpierw porozmawiać z orkiem eskortującym niewolników.
góra
The Dark Saga PL 2012-2025
Projekt i wykonanie: tyson90
kostek.website@gmail.com